یادداشت های یک پسر

 


قتل = خطای انسانی؟؟؟



قسم به زندگی که مرده 

قسم به مرگ اون شهید

قسم به قصـــه ی دلو 

کـــه آخـــــرش ســـر نرسیــــــد

قسم به مهر مادری 

قســــم به یار و یاوری

قسم به اون خدایی که 

بین ما کرده داوری

قسم به همه وجود 

قسم به سجده و سجود

قسم به لحظه ی وداع 

قسم به مرگ این صدا

قسم به بغض سینه ها 

قسم به خیسی نگاه

قسم به اون حقیقتی 

که گمشده توی صدا

به اون طلوع بی نشون 

به اون همه خط و نشون

قسم به اون حقیقتی 

که معلومه با رنگ خون



شنبه ۲۱ دی ۹۸ , ۱۸:۱۱ . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

بگو که توهم نزدم که پست گذاشتی:||

 

+یه فیلمی دیدم امروز نابود شدم اصلا!

باباهه برا پسرش میگفت که تو حادثه فوت شده بود...:(

چقد نخبه از دست رفتن...

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۳:۳۲ جواب داده:
💙💙

چه عجب اومدی :|

راستی از اسی خبری نداری؟ وبشو حذف کرده :/

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۳:۳۳ جواب داده:

اینم از اسی! کامنتش رو بخون(:

به قول تتلو

من واسم قسم مرد 

من واسم وطن مرد

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۳:۳۲ جواب داده:
💙💙

چرا نمیتونم لینکت کنم!

سلام (همگی):)))

مرسی که هنوز تو یادتم (تونم).

خواستم بگم که بزودی برمیگردم^__^ 

یک عالمه قلب آبی 💙

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۳:۳۴ جواب داده:
سلام سلام(:
زود بیا که جات خالیه((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان