یادداشت های یک پسر

 


شروع دوباره؛ من برگشتم؛ سلام!

با خودم عهد کرده بودم که دیگه به بلاگستان برنگردم!

ولی دلتنگی باعث شد طاقت نیارم و عهدم رو بشکنم

ســــلــــام!!


باز توبه شکستم پیمانه به دستم خخخ سلام خوب خوش سلامتی نیستی نایابی !؟​چه عهدی !؟

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۷:۵۴ جواب داده:
عالی بود😂😂
سلااااام!

Slm b rooye mahet

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۷:۵۶ جواب داده:
سلام سلام
 شما هم رفتی که داداچ)):

عه سلااام

یعنی جاذبه ای داره که آهن ربانداره واقعا:)))

 

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۷:۵۷ جواب داده:
عه سلااام
دقیقا (((:

سلام و خوش اومدین ...

 

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
ممنونم یاقوت بانو

ما بلاگرا هیچوقت نمیتونیم به یک چنین عهدهایی پایبند بمونیم! 

 

خیلی خیلی خیلی خوش برگشتی پسر ^__^ خوشحالم که برگشتی ^_^ 

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۰۲ جواب داده:
سلاملکوم^____^
مرسییییی^___^

سلاااااااااام :))))))

خط خطی رو کشتم که شمارو بکشن :/

منتظر اولین فرصت که برگردین و من دعوا کنم ولی حالا 

ولکام بک :))))

 

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۱۰ جواب داده:
سلام
عههه چرررااا؟:دی
من ندیدم تو وب خط خطی شمارو))):

تچکررر((:

خوش اومدی پسر :)

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۱۴ جواب داده:
ممنون بِرار!!

منم از این عهد ها بسته بودم .

شما دانشجو شدین چرا آخه کلاس میذارین :/ بازم بنویسن آخه !

ما رو به همین زودی فراموش کردین 😒

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۱۵ جواب داده:
کلاس؟:/😂
من میخوندمتون این مدته هم((:

خوش برگشتی

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۱۸ جواب داده:
عهه سلام(((:

سلام^ــ^

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۰ جواب داده:
هلووو^__^

سلام خوش اومدید:)

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۱ جواب داده:
سلام
ممنون خانوم خانوما(((:

علیکم السلام گل پسر :)

خوبی؟

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۳ جواب داده:
به به جناب منزوی((:
قربانت
 شما چطوری؟سرحالی؟

میخواستم بیام وبلاگت بگم اقا دیدى استقلالوووو +_____+ 

بعد با این مواجه شدم اِ وبلاگتو بستى :/ چرا اخه خوب ؟! 

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۵ جواب داده:
سلااااام
آقا زوج قائدی و شیخ کولاک کردن😍😍
خودت چطوری با کنکور چه میکنی؟
چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ , ۰۰:۲۳ امیرحسین علیزاده

سلام 

 

یک مطلب تو وبم نوشتم تحت عنوان رفتن از بیان و کار کردن با سایت شخصی و وردپرسی و... . اون موقع گفتم دیگه بر نمی گردم و از این حرفا.

این وبلاگ نوشتن کشش خاصی داره. وقتی وارد بشی، دیگه نمی تونی بیای بیرون.

یه جور حس خونه بهت دست میده ولی تو سایت شخصی   مثل یک مهمون میمونی. مخاطبات خیلی خیلی غریبه ان

 

با قدرت ادامه بده  مردددد

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۶ جواب داده:
سلام
آره یادمه((:
دقیقا دقیقا
تچکککر

خوش برگشتید(:

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۸ جواب داده:
ممنونم ممنونم((؛

سلام :)

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۹ جواب داده:
و علیکم السلام(((:

سلام

خوش برگشتید:)

ازاین عهدا دیگه نکنید

که این اغاز پایان ندارد:)

به شخصه صدبارعهد کردم که باشکست مواجه شدم:/

حالاچرا میخواستید دیگه برنگردید؟:(

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۲ جواب داده:
سلام
مرسییی(((:
چشم(:
نمیدونم(!!)

ولکام بک رفیق:))

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۳ جواب داده:
تنکس مای فرند((:

سلام

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۳ جواب داده:
سلام آقا رضای گل

منم از این عهد ها زیاد بستم ولی یک ساعت بیشتر دووم نیوردند😅

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۴ جواب داده:
عهد من خیلی قوی بود دو سه ماه از میادین دور موندم😂

سلام مرد...

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۴ جواب داده:
سلااام جَوون((:
و بازگشت همه بسوی وب است :)
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۷ جواب داده:
😂😂😂
چیدوری نسترن؟
+از املت خبر داری؟

خوش اومدی داداش :)) 

چن روز پیش سر زدم دیدم وبت نیس ناراحت شدم .. شرمنده زیاد نیستم سر بزنم ولی خوشحالم ک برگشتی ^__^

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۷ جواب داده:
ععع سلام قارداش(((:
آغا این چه حرفیه دشمنت شرمنده باشه
خوبی؟
سلاممممممممممم
Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۲۱ جواب داده:
عههه علیییههه!!
 علیییییی(((:
سلاااااام

خوشحالم وبو باز کردی!

ی مدت بود سر میزدم وبت اما بیان میزد حذف شده-__- ب شدت خورد تو پرم اولین بار ک دیدم نمیاد بالا وبت:| امیدوارم دگ نری(':

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۸ جواب داده:
آقا شرمنده شدم که((:
وب خودتم پریده:/

خیلیم عالی

خوش برگشتین

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۸، ۱۸:۳۹ جواب داده:
سلاااام'___'
مرسی^__^

وب من نپریده خودم موقتا پروندمش(ینی بستمش(':)تا وقتی شر کنکور کنده بشه-.- البته بعید میدونم امسال کنده بشه و در نتیجه ینی وبم تا 1400همین جوریه/:

لعنت به این زندگی کنکوریT-T

ط ک رتبت خوب شده بیا ی دستیم ب سر ما بکش مستر((:

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۶ جواب داده:
ایشالا که شرش کنده میشه(((:

نمیدونم شاید خصوصی بهش گفتم

به هر حال خوش امدید :)

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۶ جواب داده:
به هر حال ممنان

خوبم خوبم

شما چطوری؟ 

+نه والا.. اونم تقریبا یک هفته قبل از تو رفت و هنوز برنگشته

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۶ جواب داده:
خوبم خوبم
:/
يكشنبه ۱۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۳۸ خانم مارمولک آبی

سلام و درود 😁✨

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۷ جواب داده:
سلام صد درود(((:

عع سلااام D:

اون موقع که وبو باز کردم دیدم زده حذف شده خیلی تعجب کردم :| الانم همینجوری داشتم آرشیو وبمو میخوندم زدم رو آدرس دیدم دوباره سر جاشه بازم تعجب کردم 😁

البته تعجب اولی از نوع منفی بود و این دومی از نوع مثبت 😅😅

خلاصه که عرض تبریک به مناسبت و بازگشت 😁😅

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۷ جواب داده:
همش که باعث و بانی تعجب شدم که:دی
مچکر

-_-

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۷ جواب داده:
؟؟؟

سلام خوش برگشتید! :)

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۸ جواب داده:
سلااام مخلصیم

کامنت من نیومده یا هنوز تایید نشده!؟ :|

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۱:۰۸ جواب داده:
اومده
کامنتا رو یجا باهم تایید میکنم

دقیقا منم وقتی با وب حذف شدت مواجه شدم قیافم همین شکلی شد:/

Jesse Blueman در ۲۰ آذر ۹۸، ۲۳:۰۸ جواب داده:
😂😑

وایییی سلام سلام

بخدا همین امروز پست گذاشته بودما ، خواستم لینکتون کنم دیدم برگشتین

خوشحال شدم ، خیلیییی

خوش برگشتین:)

Jesse Blueman در ۱۲ بهمن ۹۸، ۱۲:۳۸ جواب داده:
سلام سلام((:
خیلی ممنونم((((:
میگم حالا که برگشتی بی زحمت دست راستتو رو سر مام بکش بلکه یه رتبه بخورو نمیری گیرمون اومد :دی
Jesse Blueman در ۱۸ بهمن ۹۸، ۲۳:۵۶ جواب داده:
سلام 
فقط مجید دلبندمه که میتونه دستش رو ازینجا رو سر شما بکشه:دی
+موفق باشی(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان