یادداشت های یک پسر

 


مالکیت معنوی!

داشتم قسمت مالکیت معنوی و گزارش کپی برداری های وبم رو میدیدم. یکی هست همه پستهام و همچنین جوابایی که به کامنتها دادم رو کپی کرده:| گرخیدم یه لحظه! چرا آخه؟! داری مدرک جرم جمع میکنی؟:|

اخ اخ cia دنبالته خخخ :)))

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۲:۵۶ جواب داده:
😂😂😂😑

خیلی این  امکانات بیان دوست دارم .... قشنگ مچ گیری ....

جالبه این همه میگم  دوست عزیز اول اجازه بگیر بعد کپی کن هیچ کی جدی نمیگیره

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۲:۵۹ جواب داده:
من چیزی ندارم که کپی بشه ولی برای کپی شدن جواب کامنتا متعجبم:|

آشنا ماشنا نباشه یه وقت 😁😁😅

در جستجوی آتویی چیزی 😅😅😅

+

اون جزیرا خیلی خوب بود 😅😅

متاسفانه نمیدونم خواهش میکنم به عربی چی میشه وگرنه جواب میدادم 😁😅

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۳:۰۳ جواب داده:
از همین میترسم خب:دی

+الخواهش المیکنم الـ:دی

نترس برا منم همینه

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۳:۵۵ جواب داده:
بیا با هم فرار کنیم:دی

خخخخخخخخخخخ کارت تمومه

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۳:۵۶ جواب داده:
😂😂😂😂

باید بری به خونه امن، دنبالت هستند.

...

چند تا مامور برای محافظت ازت میفرستم.😊

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۳:۵۶ جواب داده:
دمت گرم بابا((:

من یه بار وبلاگمو تو گوگل سرچ کردم چند تا وبلاگ دیگه با ادرس خودم دیدم، که ته ادرس یه حرفایی اضافه شده بود و مطالب من بودن توشون ولی وبلاگ خودم نبودن!

شاید ازونان.

Jesse Blueman در ۲۴ شهریور ۹۸، ۲۳:۵۷ جواب داده:
ازینا که برا همه وبا میزنن نامردا 
اینا با ربات مطالب رو جمع میکنن من نگاه میکردم اینی که من میگم یکی بود با گوشی

اها اره.

شاید طرف روی شما کراش دارد برادر😂

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۰۰:۲۳ جواب داده:
این همه آدم آخه چرا من؟😂😂

پست حالا یه چیزی ولی جواب کامنت :)))))

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۱:۲۸ جواب داده:
برگام ریخت رسما
دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ , ۰۱:۱۵ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

باوو چیزی ک زیادی مریض...

 

بنظرت اینا بــ درد کی میخورع! :

 

★سردرد

★۱۴:۲۳

★خخخ شبی نمیری پکیدم😂 نع باوا توهم بلدی دلت تنگ شع!!؟؟😂😂

 

و کلی چرت و پرت دگ..

 

زیاد جدی نگیر

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۱:۲۹ جواب داده:
ای خدااا😂😂😂

سلام

اون پستت کامنتاش بسته بود 

اومدم این پستو الان خوندم گفتم بهت تبریک بگم انشاالله موفق باشی:)

التبریکات الفراوان:)))

 

جالبه انقد یکی پیگیرته:) شاید عاجقته:)))

داره خاطره هاتوجمع میکنه:)))

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۱:۳۰ جواب داده:
سلام
المرسی المرسی((:
اگه میشه یه نسخه ازش به منم بده چون خودم حوصله این کارو ندارم😅😂

هر کی بوده ازت خوشش اومده

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۱:۳۰ جواب داده:
😂😂😂😂

دندونپزشکه فکر کنم

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۱:۳۰ جواب داده:
چطور مگه😂
دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۵ معلمی از جنس اینده

سلام

حالا خوب هست این گزینه مالکیت معنوی در پنل کاربران هست اگر این هم نبود از کجا متوجه می شدیم که کسی از مطالب وبلاگ ما کپی می کند یا نه...

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۱:۳۱ جواب داده:
سلام
حالا اگه میزد از کجا اومده، کجا میره، خونش کجاست، یا حتی چی تنشه عالی تر میشد😅

😂😂

چرا بیان این همه امکانات داره؟:|

فقد آی پی طرفو نشون میده؟

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۴:۲۱ جواب داده:
آره نشون میده😢😂

🤣🤣🤣

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۴:۲۲ جواب داده:
😂😂

آخه خوب بلدن دهن ها رو سرویس کنن :))

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۴:۲۲ جواب داده:
آقاااااااا😂😂😂😂😂

هی گفتی بیان خوبه ، منم اومدم دیگهD::

چقد پنلش جذاب و پیچیدس =)

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۸، ۱۴:۲۳ جواب داده:
آخ جان یکی دیگرو هم از بلاگفا کشوندم بیان^___^
مبارکه

مررسی^__^

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۸، ۱۸:۴۷ جواب داده:
(((:

خخخ...:)))

خیلی ازتون خوشش اومده لابد...:)))))

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۸، ۱۸:۴۸ جواب داده:
😂😂

شما کنکوری بودی؟

 

چه کردی؟

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۸، ۱۸:۴۸ جواب داده:
بعله(:
تو پستای قبلی میتونید بخونید(((:

😂 یعنی چی؟ کپی می کنه؟

 

���شاید از اون سایتاست که کپی می کنن؟

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۸، ۱۸:۴۹ جواب داده:
نه بابا باگوشیه ربات نیست

با خوندن پست شما منم رفتم یه نگاه انداختم به دارایی های وبم و دیدم 

 

که .... بله کپی شده به قول شما بعضیاش ب کامنتا :))

 

 

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۸، ۱۸:۴۹ جواب داده:
حتی جواب کامنتا؟!!

بله چندتا جوابام کپی شده.نمیدونمم چرا 

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۸، ۱۹:۳۲ جواب داده:
عجیبه:|

سلام

از بس باحالید عزیزم! مواظب باشید خودتون رو ندزدند!

 

          :«)

Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۸، ۰۹:۴۷ جواب داده:
سلام
لطف دارین باحالی از خودتونه.چشاتون باحال میبینن:دی

سلام و سلام

توی اتاق گفتگو داریم رای‌گیری می‌کنیم. خوشحال میشیم که بیای.

 

http://aleme-n.blog.ir/post/1208

سلام و سلام

توی اتاق گفتگو داریم رای‌گیری می‌کنیم. خوشحال میشیم که بیای.

 

http://aleme-n.blog.ir/post/1208

Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۸، ۰۹:۴۶ جواب داده:
سلام سلام
ممنون که اطلاع دادین

بچه زرنگ و نابغه مثل شما باید شغلش معلمی باشه؟

Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۸، ۰۹:۴۵ جواب داده:
اول از همه بگم که من به خاطر همین حرفا کامنتهاش رو بستم ولی خب بالاخره یه جایی رو پیدا میکنید!
دوما من که نابغه نیستم ولی صد در صد نابغه ها باید معلم شن(((:

لابد طرفدار داری :)

Jesse Blueman در ۱ مهر ۹۸، ۱۵:۰۲ جواب داده:
نه آقا چه طرفداری(((:

عذر خواهم اگربا پیامم موجبات ناراحتی شما رو فراهم کردم ...

موفق باشید

Jesse Blueman در ۱ مهر ۹۸، ۱۵:۰۲ جواب داده:
خواهش میکنم
همچنین((((:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تبریک میگم بهترین کار ممکن رو کردی اصلا معلمی که عاشق شغلش باشه گلیه از گل های بهشت :) 

راستی از *** خبری نداری؟ بچه یهو گذاشت رفت :/

Jesse Blueman در ۱ مهر ۹۸، ۱۵:۰۲ جواب داده:
مرسی مرسی^___^

+پیامتون رو نشونشون دادم خودشون پیام میدن بهتون((:

در راستای نظر دوستمون یاقوت !

 

چ ربطی داره ؟! 

مگه معلمی شغل بی اهمیتیه که آدمای ضعیف و کم هوش باید حتما برن سمتش ؟! :|

Jesse Blueman در ۲ مهر ۹۸، ۱۴:۴۴ جواب داده:
واقعا(((:
مرسی مرسی دمت گرم(((:

سلام داداش مهدی گل گلاب ! پیامات که تو دیدگاه نیست ایمیلم که لا جواب :/

خیلی خیلی بهت تبریک می گم آقا معلم:)

امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی 

آیا همچنان می شه بهت گفت داداش کوچیکه ؟!

ها ...

دیگه بزرگ شدیااااا

موفق باشی :)

Jesse Blueman در ۴ مهر ۹۸، ۱۳:۳۰ جواب داده:
سلام😳عه سلاااام!😳😳😁
شرمنده خیلی وقت بود ایمیلم رو چک نکرده بودن ولی دست شما درد نکنه دیگه(همین اولش یه گلایه بکنیم😁) آدرس رو که داشتی الان باید بفهمم که وب داری؟!!(((((:
خوشحالم که تو بلاگستانی
خیلی خیلی ممنونم خواهر عزیزم من همچنان کوچیک شما هستم(((:
همچنین😍

مکان می‌خوای؟ asdfghjkl;fghj

Jesse Blueman در ۴ مهر ۹۸، ۱۴:۲۸ جواب داده:
آره😂😂😂😂😂

توی دانشگاه فرهنگیان اذیت های بیشتری از خوابگاهی بودن در انتظارته دوست من!

اما امیدوارم بچه های خوابگاه انقدری خوب باشن که خوشحال باشی از خوابگاهی بودنت

Jesse Blueman در ۴ مهر ۹۸، ۱۷:۴۵ جواب داده:
ای بابا ای بابا:/
مرسیییی^___^

فقد علیرضا😂😂

Jesse Blueman در ۵ مهر ۹۸، ۱۰:۰۹ جواب داده:
🤣

سلام 
الهی الهی ... ! اصلا گله نکنی ناراحت می شم !😁
ضمنا بنده همون اول که آدرس دادی اومدما شما مثل اینکه نگرفتی منده همون من ! هستم ... هیچی دیگه منم چراغ خاموش برگشتم 🙄
خلاصه که خیلی خوشحال شدم وروجک ! یروزی چهار ده سالت بود الان شدی هجده ساله و آقا معلم ...
منم که پیر شدم ... هعی روزگار ...
خوشحالم کردی ... موفق باشی ننه جون ... :)

Jesse Blueman در ۵ مهر ۹۸، ۱۰:۰۸ جواب داده:
الان کلی گشتم و یه کامنت با اسم اصلی خودت یافتم:دی
خب یه ندا میدادی که همون من هستی(((:
جدی ۴ سال گذشته؟!!(((((:
مرسی نن جون😁😍

ننه جون و نعلبکی !

حالا یچیزی گفتم من همیشه هیجده سالمه یادت باشه

الان هم سنیم با هم

سال بعد من یسال ازت کوچیکترم😁

Jesse Blueman در ۱۲ آذر ۹۸، ۲۱:۴۲ جواب داده:
دِکی! منم همیشه 18 ساله خواهم موند:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان