یادداشت های یک پسر

 


در مورد یادداشت قبلی

فکر می‌کنم فضایی که در اون زندگی می‌کنم هم در این قضیه بی تاثیر نباشه.

اتاق من همچنان یک فضای تمام کنکوری داره!

قفسه کتابهام پر کتاب تسته. هر کشو یا کمدی رو باز می‌کنم ازش جزوه و دفترچه آزمون میزنه بیرون!

دیوار های اتاقم هم همچنان پر یادداشت و خلاصه ست.

طبیعی منم باشم کابوی کنکور میبینم 😂😂😂😂
من همه کتاب مو جمع کردم بردم زیر زمین ( یه عده زیر تخت ) 
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۴۹ جواب داده:
زیر تخت عالیه>__<
منم خوب شکر 😊
من کتابام همه رو ریختم زیر تختم هر صب ی لگد میزنم بهشون ریختشونو نبینم 😂
مجله های ازمونامم میدم نی نی داداشم بازی میکنع پاره میکنم من دلم خنک میشه😂😂
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۰ جواب داده:
کلک نکنه واقعا خودت پاره میکنی بعد میندازی گردن نی نی؟!😂😂
ویرایش مینومایم ،، نی نی پاره میکنه 😂 من چندشم میشه اصلا دست بهشون بزنم 😂
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۰ جواب داده:
جواب پست قبلی رو بخون
خب چرا جمعشون نمیکنی؟ ی مقدار به روحت و خودت استراحت بده،فضا رو تغییر بده تا دچار کابوس نشی
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۱ جواب داده:
من یکم البته یکم نه ها خیلی تنبلم (((((:
خب چنج یور دکوراسیون دیگه :)
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
گشادی درد بی درمان گشادی((((:
اره همینطوره 

Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
((((:
وااای نه!
من فردا پس فردای کنکور مامانم رفت اتاقم منم نذاشت برم تو:)  همه کتابارو جمع کرد شد پنج یا شیش قوطی همشو انداختیم یه گوشه چشمم نخوره بهشون
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۳ جواب داده:
خوشبحالت
من دوست ندارم کسی جز خودم اتاقمو مرتب کنه:دی
خودمم که گشاد اعظم😃
چقد وحشتناک...
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۳ جواب داده:
D:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😐😐😐
یه ماه از کنکور گذشته هااا :|

+
*** **** **** ** ** ***** ** *** ****** ***** *** **
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۴ جواب داده:
D:

+مرسی((((:
من بودم همشو جمع میکردم میذاشتم زیر تخت یا تو انباری
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۴ جواب داده:
زیر تخت:دی
😁 زیاد بی تاثیر نیست ولی خب جمعشونم کنی باز هستن، اما لذتش تو اینه که بیدار شی و بگی آخیش، خواب بود.
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۵ جواب داده:
هوم آره
آره آره((((:
بله مشخصه :)) 
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۰ جواب داده:
D:
من همه رو گذاشتم تو نایلون و تبعید کردم به بیرون از اتاقم:)) برگه هارم بیشترشو کندم ولی یه سریش هست هنوز-__-
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۶ جواب داده:
تو یک کنکوری نمونه ای:دی
من همون شب همه رو کندم و جمع کردم رفت! -_-
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۸ جواب داده:
آفرین بابا-___-
خوندم :))
باااهوشیا چجوری فهمیدی خودم پاره میکنم 😂
نه پاره نمیکنم فقط شیشه ها رو تمیز میکنم با دفترچه ها ازمون
بعد جدیدا پشه ها زیاد شدن
هر شب یکیشو از زیر تخت بر میدارم پشه میکشم حکم پشه کش دارن واسم😂ـ
لازم داشتی بگو بگم بچه ها برات بیارن😂
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۵ جواب داده:
نه ممنون من خودم خیلی دارم
گشادی
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۶ جواب داده:
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان