یادداشت های یک پسر

 


تو خواب من نیا بزرگوار:/

ای کوفت! ای درد!

چرا من هنوز خواب سال آخر مدرسه و یه هفته مونده به کنکورم رو می بینم؟:|

بزرگوار یه خلاقیتی به کار ببر:/ اومدن نتایجی،انتخاب رشته ای،مصاحبه ای:|

بکش بیرون از اون روزای لعنتی...

چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ , ۰۹:۱۹ معلمی از جنس اینده
سلام
این خواب ها بیخودیه نگران نباش.
در کنکور نتیجه ای گرفتی؟
نتایج کنکورت اومد؟؟؟
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۲۲ جواب داده:
سلام
مشکل اینجاس که تو خواب نمیدونی بی خودیه و یه خواب راحت نداری:|
نه هنوز ولی باید طی چند روز آینده بیان دیگه
😂😂
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۳۲ جواب داده:
والا
چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ , ۰۹:۳۳ معلمی از جنس اینده
انشا الله که در کنکور موفق شده باشی:)))
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۳۶ جواب داده:
ممنونم
همچنین برای شما در آینده
سلام من هنوز خواب میبینم امتحان زبان عمومی دانشگاه دارم و خواب میمونم خیلی پر استرسه.
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۳۶ جواب داده:
خیلی بده-___-
چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ , ۰۹:۳۷ معلمی از جنس اینده
خیلی ممنون از شما.
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۳۸ جواب داده:
(:
چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۱ لولی‌وش مغموم💔
منم همچنان خواب روز کنکور رو می‌بینم! بعد در واقعیت ماجرا من وقت کم نیاوردم ولی توی خواب همش وقت کم میاد… بعد هی گریه می‌کنم می‌گم تور رو خدا بذارید بازم حل کنم… :|
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۵۸ جواب داده:
باید مثل فیلم اینسپشن یه کدی بذاریم که تو خواب بفهمیم الان این واقعیته یا خواب:|
خیلی خیلیییی زیاد
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۰:۰۰ جواب داده:
)):
منم از این چرت و پرت ها زیاد میبینم 
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۲ جواب داده:
چرت و پرت تمام
خخخ وای خدایا به ما رحم کن خخخ من به کنکور برسم اصلا خوابم نمیبره که خواب ببینم
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۳ جواب داده:
😃😃
نتایج ما از اول مرداد قرار بوده بیاد هنوووز نیومده🤦‍♀️
چن شب پیش خواب دیدم رفتم تو سایت زده ۹ شب جوابا میاد :||||
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۳ جواب داده:
هیچوقت سر وقت نمیان نتایج آزمون شما
چقدر منتظر موندیم خدایا یادش بخیر:|
من که هفته اخر کنکور ماشالله انواع خوابای استرس زا رو میدیدم :|

الان هیچی :| یعنی هیچی هیچی نمیبینم :|
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۴ جواب داده:
اونو که همه ما داشتیم
خوشبحالت
پارسال 7 مرداد اومده :((

یادش بخیر؟ :|
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۶ جواب داده:
انتظار شیرینی بود:دی (چون میدونستم قبول نمیشم شیرین بودا میخواستم نتیجه افتضاحمو ببینم😂😂)
😂😂
واقعا چرا نخونده آزمون دادی؟-_-
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۵:۵۴ جواب داده:
نمیدونم😂😂
من که هنوزم خواب امتحانام رو دارم میبینم بعد n سال. :)) درست نمیشه! :)) 
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۶:۵۴ جواب داده:
پس این رشته سر درااااز دارد:|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من هر وقت خواب درس و مدرسه میدیدم، داشتم تو یه امتحانی گند میزدم ولی خدا رو شکر تو خواب، میدونستم که خوابم 😅😅 بیخیال منتظر میموندم تا بیدار شم 😐😐

+
*** ** ****** ***** ******** **** ***********
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۸:۳۶ جواب داده:
عالی ای تو😂😂😑
منی که بعد کنکور دارم خواب میبینم کنکور ی های 98 دوباره کنکور بدن چون آزمون غیر استاندارده چی ؟ کدوم یکی بهتره ؟
احتمالا نتایج بیاد شما خواب روز کنکور رو میبینی . رشته قبولی میاد شما خواب رتبه رو میبینی و. .....
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۸:۳۶ جواب داده:
وضعت بدتره:|
آره همیشه عقبم😂😂
راستی نتایج کِی میاد؟
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۲۰:۴۱ جواب داده:
دقیق نگفتن
اواسط امرداد
پس شمام مثل ما لنگ در هوایین :|
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۲۱:۰۶ جواب داده:
بابا من اصلا انتظار نتایجو ندارم:|
میخوام دیرتر بیاد یکم دیگه کیفشو درارم نتایج بیاد باز آغاز بدبختیه
خخخ:)))
می خواد شما رو حرص بده...:))
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۲۱:۰۷ جواب داده:
از دست این بزرگوار:|
خوش بحالت واقعا انقدررررر خونسردی -_-
من به شخصه دوران مدرسه بیشتر بهم خوش میگذشت🤦‍♀️
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۲۲:۵۱ جواب داده:
D:
مدرسه عالیه اما اگه درس داشته باشه:|
حالا این چیزی نیست که ما خانوادگی خواب اقوام مرده هامونو میبینیم که یا میمیرن یا یه کار عجیب انجام میدن!
این وحشتناک تره!
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۲۳:۵۱ جواب داده:
این که عادیه و بله واقعا وحشتناک
بالاخره این نیز بگذرد 
Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۸، ۱۰:۲۵ جواب داده:
یس((:
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۰۶:۴۷ ستاره بارون خانوم
سلام 😊خوبی حالت چطوره 😊
هفته دیگه ، خواب های انتخاب رشته و نتیجه انتخاب رشته رو میبینی نگران نباش 😂 کم کم فرصت هست برا جوون مرگ شدنمون تا اومدن نتیجه پایانی 😂
ببخش کم سر میزنم گفتم حالم بهتر شه اه و ناله خراب کردن کنکورم کم شه بعد بیام !
بعد نتیجه دوباره اه و ناله هام شروع نشه جمعیا صلواات 😂 نه اون ته کلاسی صلوات نفرستاد😂😂
نگاه وضعیت من 😂😂

لینک نمیشه چرا
فلذا کد رو میفرستم

 http://s8.picofile.com/file/8368416092/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9_%DB%B0%DB%B7_%DB%B3%DB%B1_%DB%B1%DB%B4_%DB%B2%DB%B3_%DB%B4%DB%B5.png

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۸، ۱۰:۲۵ جواب داده:
سلام مرسی خوبم
شما چطوریایی خوش میگذره؟((((:
نه دیگه نوبت خواب روز کنکور میرسه کم کم:دی

+لینک نظرات مشکل داره آره
فلذا با فرستادن لینک، قالب نظرات بوووووووووووووووومD:
😂😂😂😂😂😂
آره واقعا منم نمیخوام بیان
عه لینک من باعث شد نظرات وبت ایجوری شه؟ نمیدونستم ایجور میشع شرمنده  پوزش🍄 گل نداریم قارچ فقط هست🍄😂
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۱ جواب داده:
خواهش😂😂😂
واقعا هم :| 
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۴ جواب داده:
(:
سلام پسر خوب!
این خواب‌ها که چیزی نیست. من یکی دو شب پیش خواب دیدم نتیجه کنکور اومده، با خانواده نشستیم سایت سنجش رو باز کردیم، رتبه‌ام رو هم به تفکیک زیرگروه دیدم D:
Jesse Blueman در ۱۱ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۶ جواب داده:
سلام
من تو خواب های بع کنکورم از زمان عقب ترم
خداروشکر به روز کنکور هم نرسیدم حتی:دی
وای منم بدبخت شدم از دست خوابا یعنیا:)) پدرم در اومده رسما.
از بعد کنکور تا الان حداقل هفت هشت بار خواب اینو دیدم که به چه روش های جالب و متنوعی می تونستم تو کنکور برینم-__- مثلا یه بار وقت کم میوردم یه بار مدیرمون برگه رو می گرفت ازم، یه بارکنکور آنلاین بود و اینترنتم وصل نمیشد:| :)) دیونه شدم رسما دیگه:)) 
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۰:۵۶ جواب داده:
D:
+چند تا کانال گفتن امروز نتایج میاد ولی همچنان خبری نیست:/
کاش بیاد واقعا، مردیم دیگه:))
من با مامانم شرط بستم که اگه امروز بیاد دیگه هیچ مهمونی ای دلم نمیخواد رو نرم:))) ولی اگه نیاد باید همه رو برم-__-:))
Jesse Blueman در ۱۲ مرداد ۹۸، ۱۱:۰۸ جواب داده:
امیدوارم بیاد شرط رو ببری حداقلD:
+ وهمینطور نتایجت صبح بیاد نه شب:)

(:::::::

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۸، ۱۹:۱۸ جواب داده:
چقد چشم((((((:

اگ دوس داشتی اینسـتـامو دنبـال کنـ

 

zra.e.m

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۸، ۱۱:۱۹ جواب داده:
اینستام رو پاک کردم
دوباره نصب کردم چشم چرا که نه

من هنوز خواب می بینم 999شدم:)))

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۵ جواب داده:
اوه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان