یادداشت های یک پسر

 


اینم از فصل سوم

ذوق و خوشحالی که بعد خاموش شدن الی1 توسط کلارک داشتم موقع تموم شدن مدرسه و کنکورم نداشتمD: واقعا چقدر بد میشد اگه بشر اختیار نداشت...

پ.ن1: The100 - پایان فصل سه
پ.ن2: به همین برکت قسم کسی ادامه سریالو اسپویل کنه درجا بلاک میکنم:|



چی چی کنه؟D:

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۱۸ جواب داده:
خراب کنه،لو بده

+هر چند خودم فصل سه رو اسپویل کردم ولی بچه خوبی باشید و اسپویل نکنیدD:
وای فصل سه:)) وای کلارک:)) وای لکسا:( این جاها و الی1 خیلی رو مخ بودن واقعا.
پ.ن3: :))
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۲۰ جواب داده:
وای ریون عشق من:دی
جالب بود منفی شدن شخصیت های مثبت و برعکسش مثلا مورفی چقد خوب بود((:

(((:
دقیقا:)) همه قات زده بودن:))
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۲۸ جواب داده:
😂😁😆
من ندیدم اصلا نمیدونم در مورد چی حرف میزنین😅😅
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۲۸ جواب داده:
پیشنهاد میکنم ببینید
#فارسی_را_پاس_بداریم -_-
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۳۵ جواب داده:
اصطلاحه خب نمیشه-___-
میشه :|
آخ که اگه الان مامورتون اینجا بود یکی میزد پس کله ت =)
اون موقع که کنکور داشتی و نمیتونستی دیدگاهو بخونی یه سری موضوع هفته درباره همین فارسی حرف زدن بوود

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۶ جواب داده:
😆😆😆
بعضی اصطلاحا هستن معادل ندارن یا باید تحت الفظی معنی شون کنی یا بسط بدی که بار معنایی رو تمام و کمال انتقال نمیده
در مورد زبان مادری بودا فکر کنم نه فارسی حرف زدن:|
از پستتون فقط اینو فهمیدم که هرکی ادامشو میدونه بگه بهتون بلاک میکنین
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۷ جواب داده:
😂
هر که دارد هوس بلاک شدن بسم الله😁😆
بعله قانع شدم

تو بهتر از همه هم دنبال میکردی فک کنم-___-
درسته زبان مادریت ترکیه ولی بعد اونم فارسیه دیگه
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۲:۵۹ جواب داده:
یه دوستی تو پشتیبان سایت پیام داد موضوع زبان مادریه حتما بخون:دی

عجـب:|
راستی راه نمیندازی سایتو؟
Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۳:۱۹ جواب داده:
نه دیگه(:
ای بابا..

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۸، ۱۳:۳۶ جواب داده:
(:
من که ندیدم
نه پستی مرتبطی گذاشتید
نه هیچ توضیحی
یک پست افتضاح برای وبلاگ شما بود

Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۸، ۱۰:۴۸ جواب داده:
(:
چطوری خوبی؟ :)
Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۸، ۱۷:۵۴ جواب داده:
مرسی چطورم تو چطوری؟(((:
مرسی متقابل (:

+روزت مبارک دوست جان^^
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۰۹:۰۹ جواب داده:
روز چی؟!0_o
دوست و دوستی
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۲:۴۴ جواب داده:
عع عجب
مرسی همچنین((((:
تچکرات^_^
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۵ جواب داده:
((:

واقن فکر میکنی بشر از خودش اختیار داره؟!

Jesse Blueman در ۱۴ مرداد ۹۸، ۲۲:۰۸ جواب داده:
تو خیلی چیزا نه و تو خیلی چیزا آره!
بحث پیچیده ایه بحث اختیار 
اما تو این فصل آدما حتی اختیار اون بعضی چیزا رو هم نداشتند(:

حوصله سر بر نیست سریالش؟ یعنی از تخیلی بودن، دل آدم رو نمی زنه؟

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۴ جواب داده:
نه واقعا انقدر خوش ساخته که اکثر مواقع باورش میکنی و احساس نمیکنی که تخیلیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان