یادداشت های یک پسر

 


حال خوب خریداریم

حال و هوای پارسال،همین موقع هامون رو شدید خریدارم !

گشتم ،نبود،نیس نگرد 
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۲:۲۶ جواب داده:
فک کنم فقط شما گرفتی چی شد نه؟!
خریداری نیست اما ساختنی است :)
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۲:۲۶ جواب داده:
(:
وای آره..
پارسال خیییلی سال باحالی بود .. البته اگه افتادن مطالعات با نمره 14 رو فاکتور بگیرم -_______-

Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۲:۲۶ جواب داده:
خوشم میاد هیچکی نگرفت چی گفتمD:
چرا پارسال؟امسال که دیگه کنکورتونو میدین راحت میشین هوم؟(((:
الان بچه های یازدهمی کلی برای کنکورشون استرس گرفتن
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۲:۲۶ جواب داده:
خوشم میاد هیچکی نگرفت چی گفتمD:
ما هم پارسال حال بهتری داشتیم :)
امسال کنکور و هزار زهرمار دیگه
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۲:۲۶ جواب داده:
خوشم میاد هیچکی نگرفت چی گفتمD:
عید فطر؟جام جهانی؟:/
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۲۰ جواب داده:
خیلی نزدیک شدین((:
سال قبل اینجوری نبود ، یقینا امسالم سال بعد نخواهد شد ... ماها فقط حسرت سال قبلمون رومیخویم همین آرزو واسه داستاناس 
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۲۰ جواب داده:
درسته
ولی نه شمام منظور من رو نگرفتی
خا بیا بوگو اینی که ما نگرفتیم چی بود، چیه '_' 
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۲۰ جواب داده:
یه آرشیو گردی بکنی بری سراغ شب 25 خرداد 97 متوجه میشی((:
جام جهانی :| :)
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۳۵ جواب داده:
یه روز خاصی از جام جهانی
اتفاقا بعد از فرستادن کامنت به این مسئه فکر کردم =)) خدایی چجوری یادت بود؟ '_' من همین که تاریخ تولد دوستام، اونم فقط نزدیک‌‌ها، رو یادمه از خودم راضیم :|
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۲۳:۳۶ جواب داده:
مگه میشه اون روز رو فراموش کرد
هروقت بهش فکر میکنم حالم خوب میشه خیلی خوش گذشت و حال داد
آره خب حسش یاد آدم میمونه، ولی مسئله بحث تاریخه! اینکه تاریخشم یادته و اینا مسئله‌ست. 
من شده مثلا کلی از دو هفته قبل به خودم گفتم: "آنه یادت نره‌ها! (مثلا) ۱۶م تولد الهه‌ست‌ها، یادت نره تبریک بگی!" بعد مثلا ساعت ۱۱ شب میفهمم که عه امروز ۱۶م بود :| گاهی هم حتی نمیفهمم و میگذره و میره اون روز ://
Jesse Blueman در ۲۶ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۹ جواب داده:
شاید بخاطر اینکه اینجا ازش نوشته بودم یادم مونده بود

خب خودشو گفتم دیگه:/فراتر از نزدیک:))
اون پنالتی معروف...خیلی خوب بود:))
Jesse Blueman در ۲۶ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۸ جواب داده:
:|
دیروز سالروز برد شیرینمون مقابل مراکش بود(:
خدا کنه دوباره پیش بیاد براتون...:)
Jesse Blueman در ۲۶ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۸ جواب داده:
-____-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان