یادداشت های یک پسر

 


یادداشت شماره صد و چهارده

اینکه تو قضیه نجفی خیلی روی رتبش و المپیادی بودنش زوم شد من رو یاد این موضوع انداخت که تو مدرسه اگه خطایی ازم سر میزد مورد بمباران تیکه هایی همچون: "اینم از شاگرد زرنگمون" یا مثلا "تو دیگه چرا؟" و... قرار میگرفتم. کی گفته علم باعث میشه آدم از هر خطایی مبرا باشه؟ اصلا مگه هر آدمی ممکن الخطا نبود؟ خیلی از جنایت های بزرگ جهان به وسیله همین علم صورت گرفته...

دقیقا موافقم باهات!
میدونی اونایی که تو تیزهوشان میخونن اکثریت خودشون و خانوادشون میگن اینا دیگه فرزانه شهرن، من خودم با اینکه سمپادیم ولی هیچوقت نمیگم چرا؟ چون خودم میشناسم کسایی رو که حتی از مدرسه ی ما و همچنین سایر تیزهوشانا بهترین خلافکارن! هوش هس ولی یکی دوس داره تو جهت منفی استفاده کنه مثل خیلی از داروسازا که عجیب ترین دارو و مخدر میسازن که فکر جنم نمیرسه!

+ امتحان چطور بود؟!
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۰:۲۸ جواب داده:
دقیقا!همین مثال مصداق خوبیه برا حرفی که زدم...
+خیلی چرت بود:| آخه در روز چند بار مسواک باید زد؟؟؟؟؟!:| از همون بچگی به ما گفته بودن سه بار که:|باید پاسخ نامه بیاد ببینم چند میشم
شما طور بودی؟
خخخ دوبار بود دیگه ایشالله؟ ..
من اون گودی گردنو اشتپ کردم یکیمون نوشته 5سانت یکی 10 سانت یکی چهاربند انگشت یکی یه بند انگشت خخخخ

دارم به این فک میکنم قیافه مصحح موقع تصحیح خیلی باحاله:)))))))))))
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۱:۰۳ جواب داده:
آره دوبار بود
اول نوشتم دوبار بعد کردم سه بار 
اون گودی رم نوشتم 5 بعد پاک کردم نوشتم 10:|
همش جوابای درستو به غلط تغییر میدم:|
این که فرد علم زیادی داشته باشه یا خیلی درس خون و زرنگ باشه باعث میشه که انتظار افراد از اون شخص بالاتر بره
و وقتی که از اون شخص یه خطای معمولی هم سر میزنه، هر چند که کار خیلی بدی نباشه برای بقیه افراد ولی برای اون شخص کار خیلی بدی محسوب میشه

Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۱:۰۳ جواب داده:
دقیقا...
یکی از دبیر ادبیاتامون برا نماینده کلاس که اتفاقا خیلی درسخون بود و زرنگ و شیطوون میخوند هرچه بگندد نمکش میزنند وای به آن روز که بگندد نمک...
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۱:۰۴ جواب داده:
😏😏😏
خــــــیلی پست خوبی بود!
اصن همین بمب اتمو یه دانشمند ساخت و...
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۱:۰۵ جواب داده:
مرسی لطف داری((:
آره دیگه ...
:)
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۰ جواب داده:
(:
:/
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۰ جواب داده:
(:
:)
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۰ جواب داده:
(:
راستی شما ارومیه این؟ جمعه میرین ببینین والیبالو؟
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۲ جواب داده:
نه ولی همون دوروبر هام
از تلوزیون میبینم(((:
خب بقیه توقع دارن در همه موارد خوب باشی :|
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۳ جواب داده:
چه توقع عجیبی:|
آهان :)
به امید برد :)
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۵:۵۱ جواب داده:
ایشالا((:
آخ آخ..همه عمرم این جمله هارو‌شنیدم من :/
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۱۷:۴۶ جواب داده:
سلام همدرد((:
کاش ادما بفهمن یاد گرفتن صرفا چند تا فرمول و یا به اصطلاحى علم هیچ وقت به ادم قدرت تشخیص خوب رو از بد نمیده 
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۶ جواب داده:
بله واقعا...
حالا خوبه واسه شما بمباران میکنن برا ما موشک دوربرد هم میزنن خخخ
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۰۹:۲۶ جواب داده:
((((((:
سلام
ادب و درک و شعور رابطۀ مستقیم با سواد و تحصیلات و هوش بالا نداره؛ اما اگر کسی هوش و سواد رو داشته باشه، در صورتی که بخواد خیلی راحت تر و سریع تر از دیگران می تونه به اوج قله دست پیدا کنه! انتظارات باید منطقی باشه!.....
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۳:۴۹ جواب داده:
سلام 
ممنون از نظرتون
همین الان فک میکنم طرف راست گفته:/
وقتی خوبا و به قولی زرنگا( از نظر خودشون البته) خودشونو میبازن از بقیه چه انتظاری میشه داشت؟!
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۷:۴۷ جواب داده:
:|
هرکسی باید مبنای کارشو خودش و وجدان خودش قرار بده نه اینکه من میتونم اینکارو انجام بدم چون فلانی هم اینکارو کرده
نمیدونم فک کنم نظر اولم منطقی تره://
شایدم من باز خوددرگیر شدم:((((
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۳ جواب داده:
بنظر منم اولی منطقی تره
میگم تو دینی نوشته شرکم امرزیده میشه تو عربی نوشنه نه!!!!؟؟؟؟
تو گاج میدی؟؟؟
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۵ جواب داده:
دقیقا موقع خوندنش تو عربی این اومد تو نظرم
نه من گزینه دو میرم ولی در واقع اونم نمیرم:|
وااا چرا؟؟
من دوتا جامع گاجم ثبت نام کردم الان فهمیدم فردا که قلمچیه
هفته بعد پنج شنبه گاج جمعه هم قلم هم سنجش:|||| رسما مردنم حتمی شد دیگه والا ، اینا چرا اینجوری میکنن؟؟
تازه گزینه دو ام تو خونه باید بزنم:/
نصف شدم:(
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۴ جواب داده:
چون باید برم یه شهر دیگه موقع امتحانا نمیرم چون عملا اون روز رو از دست میدم
کتاب دور دنیا رو بزنم شاهکار کردم:|
دقیقا:)) اتفاقا این المپیادیا و درس خونا و خرخونا و شریفیا و هارواردیا و سمپادیا و اینا داغونای عالمن:| :)) دزد و قاچاقچی و قاتل و خلافکار نشن خودکشی میکنن دیگه تهش:))
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۸، ۲۰:۴۸ جواب داده:
والللااااا((:
چه خطایی؟

دیگه آدم زن خودشم نمی‌تونه بکشه؟ عجب دوره زمونه ای شده ها sdfghjkl
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۰۸ جواب داده:
خدا نکشتت😂😂
هعییی... خیلی عالی بود...
از اینکه اشتباه کنم و دیگران بهم بگن از تو دیگه انتظار نداشتیم متنفرم😑
اصا ما که معصوم نیستیم هییییچ اشتباهی نکنیم...!
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۱۰:۰۸ جواب داده:
واقعا(:
عجب[:
Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۸، ۱۳:۴۶ جواب داده:
((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان