یادداشت های یک پسر

 


بچه مهندس

آغا انصافا این چه فیلیمه ساختید؟!

دیشب ساعت پخش اصلی نتونستم ببینم

ولی نصف شب نشستم تکرارشو دیدم

حالا فرض کن نصف شب و همه خواب و مرگ صدیقه و اشک های من!

ایش ایش  اینا فیلمه می بینی😣😣😣😣

فیلم فقط تام و جری 😁😁😁
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
در سطح تلویزیون فیلم خوبی بود(:
سلام :)
پسر اینقدر احساساتی ؟؟؟؟
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
سلام(:
دیگه شده دیگه!!!

جواب منو ندادینا جناب قدح!
من نیم ساعت گریه کردم :(
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۲۴ جواب داده:
قشنگ ماه عسلی شده برا خودش!
گریه کردی

چند سالته؟

ابروی پسرا رو بردی  ایش🤣🤣🤣
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۲۹ جواب داده:
اَبروی پسررارو من نبردم!بوخودا پیش من نیست!باور کن
چه جالب
من یادم نمیاد اخرین بار چه سریالی و نگا کردم
البته ب جز شهرزاد
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۵۲ جواب داده:
مو فیلم و سریال رد نمیکنم(((((((:

شهرزاد فوق العادست
صدیقه مرد مگه؟ چرا؟؟؟
من یک قسمتش رو دیدیم سالم بود که چیشد که مرد؟
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۵۲ جواب داده:
من داشتم 2018 میدیدم یکم دیر زدم شبکه دو اونموقع که زدم تو آمبولانس بود دیگه نمیدونم قبلش چی شده بود
ساعت 4 ببین حتما(:
چه رنجی میکشد ان کس که از احساس سرشار است...(:

من رفتم سینما به وقت شام رو دیدم(چند وقت پیش) اومد خونه تنگ نفس میشدم و ضربان قلبم نامنظم😨
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۳:۴۴ جواب داده:
(((((((:

آخاخاخاخاخاخ!(با صدای ارسطو)
چرا انقد نظرات اینه ک پسر نباید گریه کنه. کی همچین حرفی تو‌تاریخ زده ک باعث شده پسرا احساستشونو نشون ندن... 
خیلی هم خوبه... ادم باید احساسی باشه و احساسشو همه جا نشون بده پسر و دختر هم نداره
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۵:۲۹ جواب داده:
دم شما گرم.ما هم آدمیم دیگه ناسلامتی
 احساس داریم((:
من دیشب نتونستم ببینم :|
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۰۷ جواب داده:
از دستت رف
بهتر که دیشب ندیدی
یکی هم شبکه یک فوت کرد😄😄
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۴۲ جواب داده:
خونواده هم گفتن یکی هم شبکه سه مرد:|(من فقط همین بچه مهندسو دیدم امسال)عجب شبی برا سریالا بود!!
😄😄
نه شبکه سه کسی نمرد
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۸:۲۱ جواب داده:
چرا دیگه امین تارخ مرده فک کنم
نمیدونم
حالا شما احساساتی نشو

من امسال به هیچی نگاه نکردم. خودم هر روز دارم اشک می ریزم، فهمیدم امسال سال فیلم و سریال نیست، از همون عید بوسیدم سریالا رو گذاشتم کنار. حالا بعداً هزار بار تو آی فیلم نشون می ده، نگاه می کنم.😐 ململ رو نگاه می کردم.😁 بره نبود گرگ بود، کوچیک نبود، بزرگ بود. 😁😁😁 فندق شاد.😁

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۶ جواب داده:
خخخخخخ
ململ؟؟!مگه هنوز نشون میده؟!من خاطره ها دارم با این ململ و عصر بخیر بچه ها!

عه؟ نمی دونستی؟

ساعت چهار تو شبکه ی پویا نشون می ده، فکر کنم شنبه تا چهارشنبه. بغبغو و بزباش هم هستن. خخخ.

در مورد اون موضوع هم ممنونم.

وا؟ چرا آخه؟ خیلی بی تلبیتن واقعاً.

پس دیگه هیچی دیگه.

بی خیال پس.

سپاس از این که توضیح دادی. 😍

Jesse Blueman در ۲۵ خرداد ۹۷، ۲۲:۱۴ جواب داده:
نه ازون موقع که شبکه دو بودن ندیدم!
منم اولش فکر میکردم آدمن ولی بعدا فهمیدم جریانو
خواهش میکنم

بدترین قسمتش بود...اشک نموند واسم
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
پشت صحنش نشون میداد عوامل پشت صحنه هم داشتن اشک میریختن هنگام ضبط این صحنه!
حالا یه عده انتظار داشتن ما اشک نریزیم:|
فیلمش تموم شد ؟ کاش می دیدم😭 من اصلا نتونستم یه قسمتشو ببینم
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۷، ۲۱:۴۸ جواب داده:
آره فصل یکش تموم شد
یمدت دیگه باز آی فیلم و اینا باز پخش میکنن اونوقت ببین(:
فصل 2 شروع شد از امشب :)
Jesse Blueman در ۸ دی ۹۷، ۲۲:۱۳ جواب داده:
واقعا؟!
ممنون که خبر دادی((:
تنها سریالی که میتونست منو با سریالای تلویزیون آشتی بده!
با تاخیر میتونم ببینمش البته به خاطر درسا):
اوهوم :)
خواهش میکنم :))
عه بانوی عمارتم خوبه ها
این درسا زندگیو زهر کردن به کام همه)):
Jesse Blueman در ۹ دی ۹۷، ۰۷:۱۴ جواب داده:
ندیدمش-_- موند بعد کنکور دانلودش کنم ببینم
والا-___-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان