یادداشت های یک پسر

 


Start again !

دیروز کم مونده بود وزیر رو هم بیارن کلاس ما

مدرسه ما باید در سخت گیری به دانش آموزان کنکوری در سطح جهانی مقام بیاره

خلاصه تا رئیس آموزش پرورش منطقه رو آوردن کلاس ما

که با بقیه پایه ها کاری نداریم اما شما کنکور دارید و باید تا آخر بیاید 

انگاری دبیراشون بجز چیزشعر چیز دیگری هم دارند که تحویل دانش آموزا بدن

یه بخش نامه هم فرستادن به مدرسه های کل منطقه

که اگه غیبت یا خروج از مدرسه باشه

اون دانش آموز رو به امتحانات نهایی معرفی نکنید

 

در نهایت امروز دکمه مدرسه را زده و نرفتیم

جرعتش رو دارند برای من مشکلی ایجاد کنند

 

تابستون امسال تابستون پر اتفاق و شلوغی برای من و خانواده من بود

ولی با این شرایط، انرژی و انگیزه ای رو که اون موقع داشتم

هیچ وقت نتونستم دوباره بدست بیارم

امروز یه شروع دوبارست برای من

باشد که مثل تابستان باشم

 

آفرین به این جسارت...
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۰:۲۴ جواب داده:
(((:
ای بابا:|
جدا چرا اینطوری میکنن؟ مدرسه ی ما هم دقیقا همینه . وحشتناک. بعد عید هم گویا قراره مجبور کنن بریم حتی:|
باز خوبه شما رو کلی تهدید میکنن، ما رو علاوه بر تهدید به معرفی نکردن به نهایی دونه دونه هم تهدید شخصی میکنن:)) مثلا اون روز مدیرمون به سروش گفته بود اگه حتی فرهنگیان هم قبول شی، بیان واسه تحقیق در موردت چیز خوبی نمیگیم:| :)) همینقدر بی شعور (بعد آخه اصلا از فرهنگیان نمیرن مدرسه تحقیق که:| :)) )
به من حتی میگفت نمیذاریم فارغ التحصیل شی:|
کلا خیلی بی شعورن همه شون.
امیدوارم بترکونی:)
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۰:۲۴ جواب داده:
باز شما اکثرا نرفتی من کلا  ماهی یکی دوبار نرفتم ولی کلی تهدید و حرف شندیم...

به من هم گفتن فارغ التحصیل نمیشی:/ همچنین تهدید در مورد تحقیق:/

فک کنم کلا دو مدل مسئول مدرسه داریم مدل مارو کپی پیست کردن به همه جا 

اون مدل خوباشون موندن برا دو سه تا مدرسه


ممنونم ایشالا تو هم میترکونی(((:
چرا اینجوری میکنن وَی
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۰:۴۱ جواب داده:
الله اعلم:|
خدا رو شکر که مدرسه تموم شد واسه من. سال به سال دارن وحشی تر می شن :/
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۰:۵۵ جواب داده:
واقعا:/
حتما :))
مرسی رفیق!💛
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۲:۳۸ جواب داده:
وای همچنین مرسی رفیق((:
 دوازدهمای ما هنو درساشون تموم نشده ولی یه کلاس کلا دو روزه تعطیل کردن. البته تا جایی که اطلاع دارم فقط معلما اعصابشون از دستشون خورد بود که نرسیدن کتابو تموم کنن وگرنه مدرسه کاریشون نداشت :|
ما هم قرار بود امروز روز آخرمون باشه ولی دبیر شیمیمون چنان بامون حرف زد و قسم که نمره کم میکنه و یه عالمه تهدید و دعوا و  انقد جدی بود و جذبه داشت که فردا هم میریم -___-

Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۷:۴۳ جواب داده:
چنین مدرسه ای آرزوست!

عجب:|
درود بر شما :)
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۱۸:۳۲ جواب داده:
  😊مرسی 
يكشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ , ۱۸:۳۴ ستاره بارون خانم
سلام خوبین :) کاملا میفهممت کلاس ما شده پاتوق اقایون اداره ای ده نفریم هروقتم میان میگن ده نفرتون باید فرهنگیان قبول بشید ازتون انتظار داریم حالا انتظار ک ندارن اینو کاریش ندارم خب بذارید نیایم تا بتونیم قبول بشیم ماهم تا چهارشنبه میریم بعد عید فقط چهارساعت میریم ریاضی و ادبیات رو تموم کنیم البته بیشترکتابا تموم شدن انشالله ک دوباره انرژیت برگرده و بآنگیزه درس بخونی من یکی از کسانی ک مطنم قبول میشه شمایی .
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۲۰:۰۵ جواب داده:
  سلام خوبیم خوبید؟!
خوش بحالتون معلمای مارو که مدیر گرام نذاشته کتابا رو تموم کنن-__-
ممنونم ایشالا 

قضیه چیه؟ دوازدهما تا عید می رن فقط؟

بابا یه چرت و پرتی گفتن. 😁

به نظر من که مدرسه فقط وقت تلف کردنه، خود آدم می تونه تو خونه بخونه، بیشتر و با کیفیتر.

Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۲۰:۰۴ جواب داده:
  اونایی که مسئولاشون با کنکوریا مهربون ترن نمیرن
کساییم مث ما بدبختا باید بریم
بعدم میگن شرایط برا همه یکسانه-_-
دقیقا 

+بلاگفا این آدرس من رو هم بلاک کرده؟:| برا شما و چند جا دیگه کامنت گذاشتم هیچکی تایید نکرده-_____-
يكشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ , ۲۰:۴۵ ستاره بارون خانم
ممنونم شکر خوبم. منو اگه زنگ بزنن بیان در خونه هم نمیرم بعد عید مدیر ماهم نمیدونه صداشو در نیاوردیم والا همیشه با تجربیای کنکوری مهربون ترن :/
Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۷، ۲۱:۰۴ جواب داده:
کلاس ما در و دسمالن میان((:
😁 نه، الان تایید کردم. بلاک نشده. 😃
Jesse Blueman در ۲۰ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۲ جواب داده:
آهان ممنان!
يكشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ , ۲۲:۴۹ ستاره بارون خانم
خخ یعنی چی؟ اهان بلند میشن میان ! کلاس ما هم چند نفرشون گفتن ما خونه بمونیم نمیتونیم درس بخونیم میایم مدرسه گفتم پس برید نمازخونه درس بخونید مدیر شما رو ببینه ما رو مجبور میکنه بلند بشیم بیایم. بخدا یه وقتایی دلم میخاد سرمو بکوبم به کتابا ک مدیر و بعضی معلمها درک نمیکنن
Jesse Blueman در ۲۰ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۳ جواب داده:
شاید باورتون نشه کلاس ما هنوز دارن میرن و معاون هم هرروز داره زنگ میزنه-___-
😑😑😑لعنت به همه شون
Jesse Blueman در ۲۰ اسفند ۹۷، ۲۳:۲۸ جواب داده:
برن بمیرن-__-
تا ۲۸ ام باید برید؟
Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۷، ۱۰:۱۴ جواب داده:
الکی مثلا

دیشب بابکتون خندوانه بوده
ساعت ۵ تکرارشه ببین اگه خواستی
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۱۶:۲۲ جواب داده:
خبر داشتم و دیدم مرسی((:
خیلی خوب بود((:
خواهش:))
آره خیلی =)
Jesse Blueman در ۲۵ اسفند ۹۷، ۱۶:۰۰ جواب داده:
😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان