یادداشت های یک پسر

 


قاب دلخواه خانهٔ من

بهتره عنوان رو اینجوری اصلاح کنم که "بهترین قاب اتاق من". چون من مواقعی که خونه ام زیاد از اتاقم بیرون نمیام. بهترین قاب اتاقم هم بنظرم همینجاست! همینجا که کارهام رو انجام میدم، فیلم میبینم، وب گردی میکنم، مطالعه میکنم، بازی میکنم و... درصد زیادی از عمرم دقیقا تو همین قاب در حال گذره. ممنونم از تسنیم نویسنده وبلاگ مونولوگ بابت دعوتش و هر دوست عزیز دیگری که شاید دعوتم کرده باشه و ندیده باشم. و اینکه دوست ندارم اسم بدم برای دعوت کردن. همه شما دعوتید! حتی شما دوست عزیز!


پ.ن: اولش خواستم کرم بریزم مثل اکثر چالش های گذشته! بعد با خودم گفتم بلاگردون حرمت داره نه لذتD:

پ.ن2: اگه همچنان خونهٔ به قول اطرافیانم داغون قبلی بودیم میتونستم عکس های بهتری رو به اشتراک بذارم. خونه ای که گوشه به گوشه‌ش جزوی از خاطرات کودکیمه! درحال حاضر تنها نقطه جذاب این خونه‌مون همینجاست(:

پ.ن3: این پست احتمالا آخرین پست مرداد 99 باشه. 20 پست منتشر شده توی یه ماه، رکوردیه برای من!

اگه به خاطر قبض برقه که یه لامپ LED بذارین واسه اتاقتون، خیلی مصرف نداره :))

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۰:۳۸ جواب داده:
من تاریکی، سکوت و تنهایی رو ترجیح میدم و نور، صدا و شلوغی زیادی اذیتم میکنه(:

ویندوز از کی Dock داره ؟؟

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۱ جواب داده:
دهنت سرویس تا حالا اسم این بیلبیلکا رو نمیدونستم:دی
برنامه جداگونست زیادی دوست ندارم شلوغ شه دسکتاپم.

آهان . خب خوب شد تو هم یک چیزی یاد گرفتی (:

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۶ جواب داده:
آره(((:

همیشه تو همین میزان تاریکی ینی؟

دلت نمیگیره؟

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۳۹ جواب داده:
تا همین ساعتی که عکس رو گرفتم اکثرا همینطوریه
بعدش اگه چیزی نخونم به نور چراغ خواب اتاقم بسنده میکنم(:

نکن پسر..

چش و چال نمیمونه برات اینجوری..

یک سره هم که سرت تو گوشی و لپ تاپه ، حیف نیست یه معلمِ مهندس چشماش ضعیف بشن؟(:

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۲:۰۸ جواب داده:
نه بابا اینجوری راحت ترم اذیت میشم با نور زیاد
تازشم گوشیم رو دارک موده ((:

هر جور خودت صلاح میدونی(:

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۲:۱۶ جواب داده:
مرسیی

+برا همینه از اینستاگرام خوشم نمیاد(: کلی نوشتم ولی همه توجهشون به تاریکی اتاقم جلب شده نه چیزایی که نوشتم!

خب ببین حرف زیاد میشد زد منتهی تاریکی اتاقت تو چشم تر بود!

+دلیلتو متوجه نشدم ، چرا بدت میاد؟🤔

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۲:۳۰ جواب داده:
+چون توجه میره رو عکس و نه نوشته.

پ.ن۳ : میترسم چشمت کنم باز😂🚶🏼‍♀️🤦‍♀️

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۲۳:۲۹ جواب داده:
اون بیستا از اثرات بیکاریه(((:

نه تروخدا جوونم هنوز کلی آرزو دارم یهو دیدی رفتم زیر هیژده چرخ😂
جمعه ۳۱ مرداد ۹۹ , ۲۳:۴۶ امیرحسین علیزاده

سلام 

این لیوانای گل زرد دار ،. فک کنم همه جا هست. خیلی خوبه. 😂😎

Jesse Blueman در ۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۰۱ جواب داده:
سلام
خیلی قشنگند(((:

تا باشه از این بیکاریا((:

 

😂😂 انقدرم دیگه چشام شور نیس بابا

Jesse Blueman در ۱ شهریور ۹۹، ۰۰:۰۱ جواب داده:
😂😂

حالا که مثل خودم تاریکی رو دوست داری

چرا ویندوزتو دارک مود نمیکنی تا سر سیاهی مطلق به سر ببری؟ :)

(وی حتی کروم را نیز دارک مود کرده است D: )

Jesse Blueman در ۱ شهریور ۹۹، ۱۲:۴۷ جواب داده:
باید اعتراف کنم خیلی به ویندوزم نمیرسم
این عکس دسکتاپی که میبینی دو سالی هست مهمون ویندوزمهD:

من خیلی قشنگش کردم :))))

(البته از نظر خودم)

Jesse Blueman در ۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۷ جواب داده:
یه اسکرین بده ببینمش*__*

دادم :))))

Jesse Blueman در ۱ شهریور ۹۹، ۱۴:۵۱ جواب داده:
خیلی خوب بود(((:

من عاشق اون مسواکت شدم، اون مسواکه لای مدادا یا من مسواک می بینم؟ 😁 البته اون سیبیلای جا مدادی ات هم چشمم رو گرفت. 😍😍😍😜

 

Jesse Blueman در ۱ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۲ جواب داده:
شت😂😂
بخدا خسته شدم انقد مسواکم رو خشک گذاشتم تو جا مسواکی و خیس برش داشتم😂 دیگه برداشتمش آوردم تو اتاق
قوطی ربه ها((((((:

وای چقدر خوشگله. فکر کردم لیوانه، اصلا معلوم نبود. دلم از اینا خواست، خوب درستش کردی. 😁

 

😂 وای من یه بار اشتباهی مسواک داداشمو زدم، هنوزم که هنوزه موهام سیخ می شه یادش می افتم. 😂

Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۶ جواب داده:
از نزدیک در حد جسی ۳ ساله از تهرانه:دی

😂😂😂

فقط مسواک😅😐

Jesse Blueman در ۳ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۴ جواب داده:
قهرم اصلا): همش دارید یه چیزایی رو سوژه میکنید):

چه قابِ خوبیه:)

Jesse Blueman در ۵ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۶ جواب داده:
مرررسی

درود

منم دقیقا یه همچین پستویی انقدر میشینم تا علائم حیاتیم تقریبا از بین بره!

Jesse Blueman در ۵ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۶ جواب داده:
(((((=

من ترجیح میدم لامپ اتاقم روشن باشه اخه چشمم دردمیگیره

Jesse Blueman در ۵ شهریور ۹۹، ۱۵:۱۶ جواب داده:
بالاخره هرکی یجوری دوست داره

عجب :// ... خواستم بگم خیلی هم کار خوبی کردی :))

Jesse Blueman در ۶ شهریور ۹۹، ۲۲:۴۹ جواب داده:
مرسی مرسی
.

سلام، قاب دلخواهت لایک👌

واقعا این قاب میتونه کل زندگی ادم رو درش خلاصه کنه...اصلا گذر عمر رو متوجه نمیشه آدم!! من پای کامپیوتر نشستنی ی وقتی پا میشدم که دیگه چشمام خون گریه میکرد😢😂

 

رکورد زدنت رو تبریک میگم همزاد گلم😃

 

برام جالبه منم نور کم رو ترجیح میدم..تا جایی که ببینم رغبتی ب روشنایی بیشتر ندارم...

این همیشه مساله بود برای اعضای خانواده بخصوص حساسشون، بابام! 😁یوقت در اتاق کمی باز باشه ببینه تو تاریکی نشستم و دارم مینویسم شاکی میشه 😅البته من نور کافی رو دارم اونا معتقدن که چشمم ضعیف میشه🙄

Jesse Blueman در ۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۱ جواب داده:
سلام مرسی(=
آره واقعا

بازم مرسی

😂😂😂

نفهمیدم همزاد من استقلالیه؟؟!!🤔😶 یا این پست دربی رو ثبت کرد چون یبار بود واسه همیشه!!!😅😅

Jesse Blueman در ۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۰ جواب داده:
.

😄😅😅😅

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۷ جواب داده:
(:

چه خوبه :)

Jesse Blueman در ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۱:۴۴ جواب داده:
مررسی(:

من به این چالش نرسیدم

ولی وقتی قاب های ی چن تا وبلاگ رو دیدم 

قاب شما خودمونی تر بود

تاریکی اتاقتون 

فک می کنم باید ی فعل بنویسم ولی هر چ فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید 

با پایان باز می ذارمش

تاریکی اتاقتون

Jesse Blueman در ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۱:۴۵ جواب داده:
مرسی مرسی مرسیییی(((:

پایان باز رو می‌پسندم!(:

.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان