یادداشت های یک پسر

 


400 تایی

پس از یک سال و اندی در آستانه عدد چهارصد بودن بالاخره امروز دنبال کنندگان من از مرز این عدد گذشت و چهارصد تایی شدم!

   به مناسبت این اتفاق نقل قول کوتاهی میکنم از وبلاگ آرام عزیز:
دلم حتی برای دنبال کننده های واقعی تنگ شده !
دنبال کننده هایی که پر از نوشته بودن پر از حس خوب بودن :)
 امروز داشتم دنبال کننده هامو‌ نگاه میکردم بیشترش شده تبلیغاتی ...

دنبال کنندگان عزیز من! چه واقعی و چه تبلیغاتی! خیلی دوستتون دارم :)
ممنون که در این مدت همراه من بودید.
ارادت!

تبریک میگم 🌷👏

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۵ جواب داده:
خییلی ممنونم

مباااااارکه :)

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۵ جواب داده:
مرسی مرسی مچکرم(:

عههه مبارکه😍

ایشالا هزارتایی بشی😃


+دوتا پست تو یه روز؟ O_o

برو توبه کن که عهد شکستی😂

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۵ جواب داده:
مرررسی ایشالا(((:

+ توبه کردم:دی
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹ , ۰۰:۰۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

مبارکااااا

ایشالا 4000 تایی شدن

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۶ جواب داده:
مرررسی
+کاربرای در قید حیات بیان به این تعداد میرسن یعنی؟!:دی

مبارکه مبارکه ^_^

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۷ جواب داده:
ممنون ممنون^___^

به به مبارکه

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۷ جواب داده:
مچکرم مرسی(:

تبریک میگم خیلییی :)))

انشالله هزار تایی شدنتون 😎

 

اولش که داشتم میخونم گفتم نه اسم من که نیست 😅 تو هم که زود خوشحال میشی !

بعد که خوندم نوشته من بود D:

تو این حال نامعلومم ، کلی لبخند زدم 😀

 

+مرسی دنبال کننده واقعی 🌼

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۸ جواب داده:
مرسی مرسی
چه خوب که لبخند به لبتون آوردم^__^

+مخلصیم واقعی بودن از خودتونه(((:

توبیان کلا حس میکنی تو مترویی:/ کلا جوش مثه بلاگفا صمیمی نیس!

+اون یکی کامنتمو تو پست اشتباهی گذاشتم :D

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۱ جواب داده:
به نظرم ربطی به سرویس دهنده نداره همه جا یه سری آدم صمیمی برخورد میکنن و یه عده دیگه غیر‌صمیمی
هرجا باشی بالاخره مخاطب خودت رو پیدا میکنی

مبارکا باشه :))

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۱ جواب داده:
🌹🙏

تبریککککک

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۲ جواب داده:
تشکرررر

مبارک باشه.

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۳ جواب داده:
ممنونم 🙏🙏🙏

دوباره غیب شدی ک😐

باور کن قصدم نبود چشمت بزنم🥺

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۳ جواب داده:
😀🤣🤣🤣
جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۲۰:۰۱ miss writer •میترا محمدی•

واو تبریک!

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۴ جواب داده:
واو مرسیی

تبریک میگم 

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۴ جواب داده:
سپاااااس

مبارکه. 😁حالا برای من به انگشتای یه دستم نمی رسه.😂

 

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۵ جواب داده:
خیلی دوست و رفیق داری که (((:

شایدم دو دست. 😂

 

Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۹، ۱۸:۳۵ جواب داده:
😁😂

حس میکنم مدت زمان توبه ت دیگه خیلی زیاد بود🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۰۳ جواب داده:
😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان