یادداشت های یک پسر

 


بدون شرح((:

‏کولر رو بزنی رو دورِ تند 

و بوی نم بارون و صدای زوزه باد وشکسته شدن درختا 

و کوران توی خونه و گوله شی زیر پتو  :))

اوهوم
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۷، ۲۳:۱۹ جواب داده:
((:
سلام گل پسر :)

مگه شما کجایی ؟
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۷، ۲۳:۱۹ جواب داده:
سلام بر جناب قدح دوست داشتنی

********(:
بوی نم بارون خیلی دوست داشتنیه 
کولر سرده :))
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۷، ۲۳:۱۹ جواب داده:
کلا این حال و هوا دوست داشتنیه(:
بله خیلی 
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۷، ۲۳:۲۲ جواب داده:
(:
به به :))
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۰۷:۵۵ جواب داده:
😊😊

آره، امروز این جا هم خنکه.😁

ولی من وسط چله ی تابستونم گوله می شم تو پتو. با هر بار خوابیدن ده کیلو کم می کنم.😁😁

الکی گفتم، من عرق هم بکنم باز چاق می شم.😐

Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۰۷:۵۵ جواب داده:
چه جالب منم پتو نکشم روم خوابم نمیبره😑

😂😂
کولر و پتو و تابستون میچسبه😍
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۰۷:۵۵ جواب داده:
چه شود😍😍
و یه حسِ خوبِ غیر قابل وصف (((: 
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۰۷:۵۵ جواب داده:
اوهوم😍
بارون...
خوشبحالتون..
بوی نم بارون..
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۰۷:۵۵ جواب داده:
دو سه روزه 
عصر که میشه بارون میاد😊
داری میری امتحان بدی؟!
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۰۹:۱۶ جواب داده:
 دارم میخونم ساعت ۱۱ میرم برای ختم امتحان😀
چرا ابنقدر بلاگفایی هستن اینجا ؟
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۵۳ جواب داده:
چون دوست بلاگفایی زیاد دارم(:
موفق باشی ((:
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۵۳ جواب داده:
مرسی
خوش بحالت من فقط بیانی دارم .
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۴:۲۶ جواب داده:
من از سال 94 بلاگفا بودم شاید بخاطر همین باشه(:
آره خب چی بگم دیگه از ز! D:

خفنز هم خوبه کلا! D:
زشتکز! D:
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۵:۰۱ جواب داده:
زشتکز؟!:دی
عه کامنتم خصوصی نبود؟! D:

زشتک + ز = زشتک ها!
خوب نیس؟! D:
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۵:۳۴ جواب داده:
میدونم کنجد معز نیستم که:دی

آخه ما به این خوشکلی زشتکز؟:B

من لوکس بلاگ و بلاگ اسپات رو ترجیح می دادم. لوکس رو پاک کردم، گوگل هم که فیلتره، خودمو به زور راه می دن توش.😁😁😁

Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۵:۳۴ جواب داده:
هاع؟![شکلک سردرگم:|]
تا نم بارون و صدای زوزه ی بادش خوبه..ولی انصافا شکسته شدن این درختای بدبختو چیکار داری؟؟😉
ینی تا درختا نشکنن نمیتونی با خیال راحت زیر پتو گوله شی؟؟🙂😉
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۸:۲۸ جواب داده:
نه دیگه اونوخ احساس خطر نمیکنم که برم زیر پتو:دی
بجز رزبلاگ ، بلاگفا هم از کار افتادد :||
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۹:۰۵ جواب داده:
کار میکنه که!
نمیاد برای من :(
نه وبلاگای بچه ها و نه بلاگفا خودش
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۹:۱۳ جواب داده:
برا من باز میشه!
من با دوتا گوشی مختلف و لپ تاپ امتحان کردم نیومد ولی :(
این میاد : http://uupload.ir/files/ypc7_screenshot_(1094).png

مشکل از نتم هم نیس
Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۷، ۱۹:۵۳ جواب داده:
عجب

من وب فاطمه خانم هم رفتم کامنتاشو بروز نکرده هنوز شاید برا اونم قط باشه

ولی برا من همچنان باز میشه وبا
بالاخره اومد :)
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۰۱:۱۴ جواب داده:
(:
من که خوشکلم دیگه تورو نمیدونم! D:
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۰۱:۱۴ جواب داده:
:D
چرا سایتت برام باز نمیشه ؟
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۲:۰۹ جواب داده:
رز بلاگ قطعه آخه
یه وب موقتی توی بیان بسازید تا رزبلاگ درست شه . منم نویسندتون شم :دی
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۰۸ جواب داده:
میخواستیم تو بیان باشیم از اول ولی اینجا بیش از دو نویسنده پولیه و نمیشه
خوب یه کار ، مطالبتون رو به یه نویسنده بگید بعد اون با نام خودتون منتشر کنه . تا زمانی که رز بلاگ درست شه
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۴۲ جواب داده:
فکر خوبیه عاما کوچ ما از بلاگفا دوماه طول کشید...فکر نکنم ارزش داشته باشه فعالیت موقت چون یه مشکل هست اونم این که حالا که اونجا قطعه خیلی از دوستان آدرس رو نخواهد داشت اینجارم ندارن خیلیاشون
اگه تا چند روز آینده مشکل رزبلاگ حل نشد بالاخره  باید یه فکری، نه موقت بلکه همیشگی کنیم 
راستی اگه خواستید ، برید وردپرس ، دیگه آقا بالاسر ندارید و یه افزونه هم برای مهاجرت از بلاگفا و رزبلاگ داره .
Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۹۷، ۲۰:۰۷ جواب داده:
باشه به این هم فکر میکنیم البته که همه باید آموزش ببینیم!
ممنون از راهنماییات(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان