یادداشت های یک پسر

 


دلاتونو ببرم به بچگیامون...


حال خوب تقدیم به شما((((:

کــــلـــیـــک


پ.ن:یه دور تو آپارات تو برنامه کودکای دهه هشتاد زدم خیلی حال داد((:

آرم شبکه استانی مازندران هست. 
چقدر این شمالی ها خوبن، حتی نوستالژی هامون هم تو شبکه مازندران دیدیم الان. 
Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۲۱:۲۶ جواب داده:
شبکه یکه وا:|
یادتونه همه برنامه کودک  دهه هشتادیا رو؟؟؟

من اینم یادم هس باکلی دیگه؟


Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۲۱:۳۹ جواب داده:
من بیشتر روزام با تلوزیون میگذشت بهترین تفریحم تلویزیون بود(:
شبکه یک🤔🤔🤔
نمیدونم
 راست میگین شبیه آرم شبکه یک هم هست
ولی این چیزی از ازرش های مازندرانی ها کم نمیکنه
Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۲۱:۳۹ جواب داده:
آرم شبکه یک اول این رنگی بود بعد شد آبی
پس مث همیم :)

بیشترچی میدید؟
Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۲۱:۴۴ جواب داده:
عموپورنگ-فیتیله-مل مل - آقاجون سلیمون-انواع اقسام خاله ها:دی
ساعت برنارد و رد پای آبی رو وحشتناک دست داشتم(:
وای^__^
مل مل:)) من عاشق مل مل و عمو پورنگ بودم:| هنوزم تو اینیستا عمو پورنگ رو دنبال میکنم و باداداشم نگاه میکنم:|
جدی خاله ها رو هم نگاه میکردی؟
چه خوب^__^ من خاله شادونه رو یادمه فقط
.
یعنی هرچقدر بعد از دوازده سالگی تزدیک تلویزیون نشدم قبلش مخصوصا تابستونام جلو تلویزیون گذشته:))
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۷ جواب داده:
من مل ملو خیلی خوشگل درست کرده بودم و عکسشو ایمیل کرده بودم بهشون((:
خاله عمو دایی عمه هرچی نشون میداد من میدیدم:دی
+این کار برا دنیاتو آبی کن شمام توصیه میشه((:
وااای رد پای ابی خیلی خوب بود😄
خاله شادونه و عمه گلابو یادتونه؟😂
اینم یادتونه خاله شادونه یه چوب دستی داشت با لباس محلی پوشیده بود بعد چوب دستیشو تکون میداد میگفت جی جی جینگ😂😂
اون برنامه پینگو هم خوب بود D:
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۲ جواب داده:
عمه گلاب رو یادم نیست!
ولی چوب شادونه و پینگو رو یادمه:دی
+چقدر برنامه هایی رو یادم انداختید تو این پست که یادم نبودن((:تو یه فرصت دیگه باید دنبال اینا تو یوتوب و آپارات بگردم!
++حالا بگید مدرسه ما رو کی یادشه؟!
چ جالب منم ردپای آبیو دوس داشتم عجیب

خانه ما ولاک پشت های نینجایادتونه؟؟

Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۲ جواب داده:
آره یادمن 
خانه ما که خیلی بازپخش شده
بهمن((:
واااای چه حال خووب
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۲ جواب داده:
(((((:
یه زمانی یه برنامه پخش میشد حیف که اسمشو فراموش کردم
اما شعر اولش این بود
ما عروسکای خوبیم از گلو سنگو چوبیم
:)))))))
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۰ جواب داده:
هادی و هدی؟!
عالی بود :)
تا اخرش دیدم D:
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۲ جواب داده:
ِِD:

البته شما باید بیشتر از من یادتون بیاد

عجب روضه ای ؟!...:)
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۲۹ جواب داده:
بله؟!متوجه نشدم(:
بچه مگه تو کنکور نداری :)
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۰ جواب داده:
مرا دیروز فراغتی از درس و امتحان و کنکور بود که جمشید جم نداشت:دی
تیترتون مثل روضه منبری ها مگر نیست ...؟:)
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۳۸ جواب داده:
آره آرهD:
جمشید جم:))
بله بله فکر خوبیه؛))
مرسی:))
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۱:۵۳ جواب داده:
با عرض و طول معذرت از فرخی یزدی!
((:
بله :)
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۵:۵۷ جواب داده:
(:
مدرسه مارو یادم نیست چی بود شاید اگه ببینم یادم بیفته..
+از لاک پشت های نینجا متنفر بودم😑
++خانه مارو شبکه پویا میزاره دوباره😅
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۵:۵۸ جواب داده:
نتیجه تصویری برای مدرسه ما

یادت اومد؟!
+چرا خوب بود که!
آخی عمو پورنگ :)))
یه مدت که نشونش نداد افسردگی گرفته بودم :)

+چه عجیبه تا حالا چیزی درباره فوتبال نگفتـی!

Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۵:۵۹ جواب داده:
جام ملت ها منظورته؟!
فعلا که کار شاخی نکردیم(: ایشالا قهرمانی
پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷ , ۱۶:۴۲ خانوم خانوما :)
اوهوم:)))))
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
(((((:
نه😂
وای نه خیلی بیمزه بود😑
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
ندیدی حتما
سال پیش همین موقع ها دوباره از آی فیلم پخش شد
:|
آره
همون پس.. چون بعد از هر بازی پست میذاشتی!
ایشالا
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۱۷:۱۵ جواب داده:
یمن رو با دسته خراب هم باهاش بازی کنی 10 تا میزنیD:

((:

😁😁 من عاشق بچگی و کارتونای اون روزام.

مثلا بستنی ها، سوباسا، تورنگ و پورنگ، آنه شرلی، خاله شادونه، نمی دونم یادت می آد یا نه، یه بامداد و بامشاد بود تو برنامه ی خاله شادونه، سفرهای علمی، آرتور و... کلا عاشق همه ی کارتونای اون زمونام.

Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۲۰:۳۱ جواب داده:
بجز بستنی ها و آنه
بقییه رو دیدم

به تورنگ و پورنگم سن ماقد نمیده:دی
عاشق عمو پورنگ و فیتیله ها بودم.
یکی از غصه هام اون شد که چرا عمو قنادو از فیتیله ها جدا کردن :( از مل ملم خوشم میومد اما با اون دختر کناریش (اسمش یادم نمیاد) حال نمیکردم.
عمومهربانم دوست داشتم :)
ولی عموپورنگ نوستالوژی نیست برام.
هنوزم دنبالش میکنم. عموی خیلی باحالیه D:
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۲۲:۲۹ جواب داده:
گلی جیغ جیغو:دی
برکت از وقتی برنامه ها زنده نشدن رفت
نه اسم دیگه ای داشت
چندتا عروسک بودن از گل و سنگ و چوب 
در واقع یه خانواده بودن
Jesse Blueman در ۲۰ دی ۹۷، ۲۲:۳۱ جواب داده:
عجب،جالبه
خییییلی خپب بود خیلی خندیدم مرسی شادمون کردی(:
Jesse Blueman در ۲۲ دی ۹۷، ۰۹:۲۳ جواب داده:
(((((((((:
مکعب روبیکه با این عکس قالب 😂
Jesse Blueman در ۲۳ دی ۹۷، ۲۰:۱۱ جواب داده:
D:
سلام خوبید؟
بعداز یه مدت طولانی برگشتم :(( وب بروبچ باشگاه دیدگاه سرجاش نیست ..چیشده:((
واااای دلم کلی تنگ شده بودددددددد
Jesse Blueman در ۲۳ دی ۹۷، ۲۰:۱۱ جواب داده:
سلام ممنون شما خوبید؟
خوش برگشتید به دنیای وب نویسی
توضیح لازم همونجا داده شده(:/
مرسی:) ایشالا
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۳:۴۸ سید علیرضا امامی
خدایا شکرت :)

Jesse Blueman در ۲۳ دی ۹۷، ۲۰:۱۲ جواب داده:
 🤔🤔
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۵:۱۹ اعلی حضرت همایونی فتحعلی شاه قاجار

ما

اعلی حضرت، قوی شوکت، بسی عزت، شاه شاهان، خسروخوبان، سلطان السلاطین، محبوب القلوب رعایا، محیر العقول اجانب، مبسوط الید بعد از خدا، مسبوق السابقین، منجی الطالحین، همایون بن همایون بن همایون، فتحعلی شاهیم، آن معز الاعزا.

ما

به اصرار منشی و دبیر درگاهمان آمدیم تا خلق را از وجود منور و مشعشع مان سیراب کنیم و از فیض ما فیوضات برین. ما از خویش بگوییم و شما از مدح و ثنای ما، تا بدهیم شما رعیت را صله و صدقه ای.

سایه مان بر سر رعیت مستدام

 

بروید و خبر کنید رعیت را و بگویید جارچی ها جار زنند در هر کوی برزن که ما آمدیم. بروید... و بگویید که ما بسیار فالو بک دهنده ایم.

ما با این همه شوکت عبد خدائیم.

کلب آستان علی.

فتحعلیشاه قاجار

 

ممنون مرسسسسسسی :))
 
_اها باشع.موفق باشید
Jesse Blueman در ۲۴ دی ۹۷، ۱۴:۵۹ جواب داده:
((:
عنوانتون جوری بود که عادم فکر می کرد می خواندین نوحه ی مصیبت بخونین:))
Jesse Blueman در ۲۴ دی ۹۷، ۱۴:۵۹ جواب داده:
😂😂😂
اون موقع نوجوان بودم :)
Jesse Blueman در ۲ بهمن ۹۷، ۱۶:۰۲ جواب داده:
((:
اتفاقا برام برام جالب شد چون من اصان پورنگ در خاطراتم نبود چون سنمون نیمی خورد سرچ کردم دیدم این دونفر سال 84 با هم همکاریشون شروع شده درست
حدود 12 سال پیش رست زمانی که 16 الی 17 ساله بودم
ولی هیچ وقت کارتون های یک روز(جمعه) دهه 60 نمیشه
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۵ جواب داده:
مگه میشه0_0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان