یادداشت های یک پسر

 


فصل خطرناک

‏فصل امتحانات خیلی فصل خطرناکیه 

یکی بهت pm بده:سلام خوبی؟ 

دستت بخوره سین کنی باختی!

‏تا آخر امتحانات باید عکس جزوه بگیری و بفرستی

از رو هم نمیرن:|

شنبه ۱ دی ۹۷ , ۲۲:۰۴ سرباز کوچولو ...
من دانشجو نیستم ولی واقعا درک میکنم ادمو کچل میکنن 
Jesse Blueman در ۱ دی ۹۷، ۲۲:۰۸ جواب داده:
البته من دانش آموزم((:
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۲۲:۵۹ سرباز کوچولو ...
منم نه دانش اموزم نه دانشجو :)
Jesse Blueman در ۱ دی ۹۷، ۲۳:۰۰ جواب داده:
عجب(:
دقیقا!!!
:))
Jesse Blueman در ۱ دی ۹۷، ۲۳:۲۰ جواب داده:
🌹😊
عجب :))
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۱:۵۲ جواب داده:
😊😅
اقا کمک به نیازمندان واجب است
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۱:۵۱ جواب داده:
نییااااز مند؟!!😑😳
پس مواظب باشین:)
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۲:۵۰ جواب داده:
حتما(:
ددم یاندی😔
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۲:۵۰ جواب داده:
ها ها ها بالاخره دم به تله دادی
حالا زود تند سریع بگو کیستی؟از کجا آمده ای؟!آمدنت بهر چه بود!؟
دلت میاد به بیچاره ها کمک نکنی عاخه؟
گناه دارن خو
[اصلا هم خودم از اونا نیستم D:]
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۲:۵۰ جواب داده:
من سال تا سال از همکلاسی هام پیام ندارم وقت امتحانا که میشه یادم میوفتن!
پس تو هم مگسانی دور شیرینی؟!:دی
نه دیگه در اون حدم نه :|
منو ول کنن کلا در حال چت با دوستامم حالا این وسط مسطا یه دو صفحه جزوه هم میگیرم ؛ آخه اکثرا جزوه هام ناقصن -_- نصفشونم دیگه همونجوری بصورت عکس تو لپ تاپ نگه داشتم موقع امتحان فقط میام میخونم و میرم سراغ کارم :| آخه میدونی ک جزوه ها زیادن و وقت کمD:
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۳:۳۷ جواب داده:
مزاح کردم:دی
من فقط با یکی از دوستام زیاد چت میکنم اونم همکلاسی سابقِ ولی همچنان رفیق حاضر!
D:
نیازمند نشدى بفهمى من چى میگم 
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۳:۳۸ جواب داده:
نه والا جزوه من همیشه کامله:دی
یجورایی میشه گفت بهتر! چون اگه اهل گروه و چت و اینا باشی وقتت خیلی گرفته میشه...
منم اکثر چتام با دوستام تو گروهه و فقط با یکیشون خیلی حرف میزنم..
آمار ثانیه ای بهم میدیم تقریبا :|
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۹:۲۱ جواب داده:
عجب عجب:|

😁 من تا حالا از کسی جزوه نگرفتم. 😂

یعنی عمراً بتونم با دست خط یکی دیگه درس بخونم. 😐

Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۹:۲۰ جواب داده:
دقیقا مثل من
من جزوه هم بگیرم باید دوباره خودم بنویسمش
من اصن جزوه نمینوشتم از کسیم جزوه نمیخواستم😁
رو همون کتاب ی نگا مینداختم فهمیدم فهمیدم 
نفهمیدمم نفهمیدم 😑
Jesse Blueman در ۲ دی ۹۷، ۱۹:۲۰ جواب داده:
کار درست رو شما میکردی 😑
سلام
تازه شب امتحان یاد جزوه می افتن؟! به چه درد میخوره دیگه-_- 
همون بهتر سین نکنید :))
Jesse Blueman در ۳ دی ۹۷، ۰۹:۰۲ جواب داده:
احسنت به این نظر!
دوران دانشگاه من از همین موارد بودم... خیلی بده پیام بدی جواب نده. حتی بعضیا سین می کنن جواب نمی دن...
Jesse Blueman در ۳ دی ۹۷، ۰۹:۰۲ جواب داده:
سین کنی که باید جواب بدی!اما سین نمیکنم و جواب نمیدم!البته مشکلی داشته بوده و نتونسته حاضر شه و بنویسه من در خدمتش هستما...ولی بقیه شرمنده:دی
باورت میشه من کلاً شمارمو عوض کردم :|  :)
Jesse Blueman در ۳ دی ۹۷، ۲۱:۲۷ جواب داده:
اینم فکر خوبیه وا چرا به فکر خودم نرسید:دی
😂😂
Jesse Blueman در ۳ دی ۹۷، ۲۱:۵۶ جواب داده:
(:

زندگی همانند ستاره ها و مهتاب زیباست به جز زمان هایی که با ابرهای غم و درد پوشیده شده است

Jesse Blueman در ۵ دی ۹۷، ۱۲:۵۶ جواب داده:
🌹
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار 
Jesse Blueman در ۵ دی ۹۷، ۱۳:۰۹ جواب داده:
تچکر(:
😀
Jesse Blueman در ۶ دی ۹۷، ۱۲:۵۱ جواب داده:
((:
دقیقا :|
Jesse Blueman در ۸ دی ۹۷، ۲۲:۱۴ جواب داده:
(:
سلام :)
این که جزو پایین ترین بدبختی های این فصله!
خدا لعنتش کنه کلا :((((
Jesse Blueman در ۱۳ دی ۹۷، ۰۹:۳۳ جواب داده:
سلاااااام!نفرین به این فصل
چقدر خوبه نظر دادن اینجا بارکد نمیخواد :) ^^
Jesse Blueman در ۱۳ دی ۹۷، ۰۹:۳۲ جواب داده:
این کدها خیلی رو مخن!خودم غیر فعالش کردم(:
اونی که هی پی ام میده جزوه می خواد منم:)))))))
ما گناه داریما!
Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۱۵:۰۰ جواب داده:
یادم باشه بلاکتون کنم:| :دی
😂😂
Jesse Blueman در ۲۴ دی ۹۷، ۱۴:۵۹ جواب داده:
((((:
چقد حس درک کردن دارم!
Jesse Blueman در ۲۴ دی ۹۷، ۱۸:۱۵ جواب داده:
)):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان