یادداشت های یک پسر

 


جرمت نام بزرگت است

جرمت نام بزرگت است و افتخاراتت 

جرمت استقلال بودنت است، از آغاز تا امروز. 

جرمت افتخار آفرینی هایت است؛ دو ستاره بودنت، 

محبوبیتت که این گونه قربانی ناداوری ها می شوی، 

این گونه عدالت را برابرت زیر پا می گذارند.


جرمت قهرمانی ها در آسیا است، نجابت و بزرگی ات است، جرمت سکوتت است...

می خواهند به زمین بزنند، می خواهند قد نکشی غافل از این که استقلال در همه این سال ها تبر خورد اما نشکست، قد خم نکرد، بالا و بالاتر رفت.


تو بزن، تبر بزن اما این تیم استقلال است نه نورچشمی است و نه خاص آقایان . 

استقلال است و مستقل و با توان و غیرت خود بالا می رود نه واسطه دارد و نه وسیله ای خاص برای امتیاز گرفتن. با غیرتش، با توانش، با فوتبال پاکش بالا می رود. 


پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۰۲ ستاره اردانی زاده
و باز  فوتبال و جوگیری  پسر ها !
 
جا داره بلند بشم دست بزنم براى این نوشته . چقدر تلخ و واقعى 
چقدر دلم براى تیمم میسوزه ، چقدر دلم براى ناداورى هایى که در حقش شده میسوزه چقدر چقدر چقدر 
واقعا حرف دل من رو زدى من که نه البته همه ى استقلالى ها 
یکى از بیشترین چیز هایى که بهش افتخار میکنم استقلالى بودنمه ! 
بار اول که خوندم اصن نفهمیدم چی به چیه میخواستم بپرسم کلمه"جَرمت" ینی چی که یه دور دیگه خوندمش فهمیدم جرم توئه :|

+
چه شیک!

درسته من پرسپولیسی ام اما بعد پرسپولیس، استقلال رو دوست دارم.

معتقدم این دو تا با هم باید باشن تا فوتبال معنی بده.

هیچ وقت دوست ندارم استقلال ضعیف شه و پرسپولیس قوی، دوست. دارم هر دو قوی باشن، این جوری فوتبال قشنگتره.😇

سلام 
هر دو تیم ایرانی هستند و حتی اگر خارجی هم باشند احترامشون واجب ، اصلا کل کل هوادارها رو درک نمی کنم 
من از فوتبال هیچی  نمی دونم :|
پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ , ۲۳:۰۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
اشتباهات داوری جزو بازی فوتبال است.

+طرفدار لیگ ایران نیستم
Bazam football :)
سلام
آبی آسمانی آرام، همواره در اهتزاز باشی! :)
به قول بیرانوند:)
دنیا خیلی بزرگه...
بجای اینکه به جایگاه دیگران غبطه بخوریم و توهم کنیم که برای پیروزی پارتی بازی میشه بهتره تو دنیای به این بزرگی جای خودمون رو پیدا کنیم و برای رسیدن بهش بدون توهم تلاش کنیم

پرسپولیسو عشقه:))))))))))
استقلال💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان