یادداشت های یک پسر

 


درس خوندن از رو جزوه پی دی اف

درس خوندن از رو جزوه پی دی اف 

اینجوریه که شروع میکنی به خوندن 

یهو بعد چن ساعت میبینی

 وسط یه سریال ۱۰ اپیزوده گیر کردی،

 نه راه پیش داری نه راه پس((:


پ.ن:حتی همین الان هم داشتم از رو جزوه پی دی اف درس میخوندم!

دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۶:۵۰ سید علیرضا امامی
سلام
به همین خاطر من الان دارم نظر میدمD:
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۰۸ جواب داده:
سلام
عجببب🤣😀😂😂😂
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۷:۰۸ سید علیرضا امامی
ببخشید شما چند سالتونه؟
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۱۱ جواب داده:
فردا میرم در 18 سال(:
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۷:۱۳ سید علیرضا امامی
به سلامتی
تولدت مبارک
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۷، ۱۷:۱۴ جواب داده:
مرررررسی😘😘😘
پی دی اف خوب نیست
چشم آدم زود خسته میشه
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۷، ۲۲:۳۳ جواب داده:
صحیح(:
عجب.... 😅😅
موفق باشید پس 😅

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۷، ۲۲:۲۵ جواب داده:
😂😂


تولدتونم مبآرک :)
سال جدید زندگیتونم ان شاءا... پر از موفقیت :)))
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۷، ۲۲:۲۵ جواب داده:
ممنون 
ایشالا تو شادی هاتون جبران کنیم!(:
چه بد !
+ متولدت مبارک :)))
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
سپاس فراوان
خب فک کنم الان ساعت 00:01
نمیدونم ساعت چند دنیا اومدی
ولی الان دیگه واردِ 15 امِ ماه شدیم! :)))
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولد مبــــــــــــــآررررررررک D:
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
الان که دارم این کامنتو تایید میکنم 20  دقیقه مونده به تولدم!
تچکر تچکر تچکرت اهم اهم
امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام
آنچه خریدنی است
بی شک لایق تو نیست
و اینحرفا D:
تولدت مبارکآآآآآآآ :)))))
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
ببین چجوری داره میپیچونه کادو رو!!😂
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
اول یه آرزو کن بعدش شمع هارو فوت کن
حالا 
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک!!!!!!!!!!
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
شله شله شله
فوووووووت …..
فووووووووت ….
فوووووووت …..
فووووووووت …
فوووووووت ….
بیا شمعها رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!  
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
پووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف

کل کائنات رو باد برد😂😂
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، تولدت مبارک   D:
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
توپ تانک انبردست
.
.
.
من چقد جیگرم:D

خیلیم ربط داشت ناراحتی نخون😂

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایت آرزومندم !

تولدت مبارک

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
زاااااااااارپ!
متاسفانه پرواز سقوط کرد😂😂

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
آغا داری میپیچونیااااا!کادوی منو بدهD:

روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید

از سفرت لذت ببر

تولدت مبارک

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
سفرم بی خطرD:
هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست
عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی . . .
تولدت مبارک 
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۳ جواب داده:
ایشالا
سپاااااااااااس

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه
روز زمینی شدنت مبارک

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۴ جواب داده:
ممنان(:
http://s9.picofile.com/file/8328384618/19_2_300x279.jpg
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۴ جواب داده:
بذار باز کنم جعبه رو ببینم چه خبره؟!!!

واااااااااو!!اوه مای گاد تنکیو(((((:
دیگه چطوری دوس داری تبریک بگم؟! D:
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۴ جواب داده:
تبریکِ
.
.
.
با کادووووو😂:D


والا مام که اکثرا از رو کتاب میخونیم از وسط فیلم سر درمیاریم!
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۴ جواب داده:
😂😂😂😂
کلی سریال نصف و نیمه دارم که این امتحانا وسطش فاصله انداختن!!
خب دیگه این تولدت که گذشت
ایشالا سالِ بعد واست کادو میخریم!!!
[شکلکِ سوت زدن!]
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۵ جواب داده:
:|
[شکلک چنگ زدن به سر و صورت][شکلک کوبیدن سر به دیوار]
[شکلکِ قهقهه ی خبیثانه زدن]
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۱۵:۵۷ جواب داده:
[شکلک تفنگ][شکلک نشانه گیری][شکلک شلیک][شکلک قهقهه خبیثانه!!]یوهاهاها
[شکلک جا خالی دادن][شکلک تفنگ به دست گرفتن][شکلک شلیک][شکلکِ قهقهه ی خیبیثانه!!!] یوهاهاها
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۱۷:۰۷ جواب داده:
[شکلک پوکر فیس]
اه اصلا نه درس خوندن نه کتاب خوندن از رویه پی دی اف رو مراجع عظام باید حرام کنن😂🤣
خیلی بده.
من یه کتاب ۱۰۰۰صفحه ای رو میخوندم
۵۵۰صفحه اینقدر اذیت شدم ولش کردم😢
داستانش جذاب بودااا
ولی...😒
موفق باشی(:
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۱۸:۰۸ جواب داده:
😂😂
کتاب فقط کاغذی(:
ممنون شمام همینطور
الان باید شکلکِ زبون از دهن بیورن میزاشتی! D:
چون من الان کشتمت خون پاشیده زبونت زده بیرون! D:
[شکلکِ الفاتحه! D: ]
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۲۰:۳۴ جواب داده:
من وقتی بمیرم به حالت پوکر فیس میمیرم:D
نخیرم یا باید زبونت بزنه بیرون
یا باید نیشت بازباشه که به دستِ من میمیری! D:
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۲۲:۴۰ جواب داده:
گزینه دوم بهترینه بنظرم((((((((((((:
خب شکلکِ نیشِ باز لطفا! D:
Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۷، ۲۳:۰۶ جواب داده:
😀😀😀😀😁😁😁😀😀😀😁😁😁😀😀😀😁😁😁😃😃😃😄😄😄😄😜
تولدتم مبارک، خب کادومو کی می دی؟ 😈😈
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۷، ۱۳:۴۸ جواب داده:
وباز هم:|
خخخ من بجای درس خوندن یا میرم رمان میخونم یا وب گردی!
حوصلم نمیگیره فیلم ببینم!!
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۷، ۱۳:۴۸ جواب داده:
من عشق فیلم دیدنم((:
با رمانای امروزی حال نمیکنم ولی وقت کردم شعر میخونم:)
رمانا که چرتو پرت هستن ، قبول دارم ولی بخوام پای لپ تاپ بشینم فیلم ببینم چشمام رسما میترکه!
Jesse Blueman در ۲۰ خرداد ۹۷، ۱۵:۰۱ جواب داده:
بیخیال چش و چال😈بیا من چن تا فیلم بهت معرفی کنم برو حالشو ببر😀😀😁
خخخخ باش معرفی کن از این به بعد تابستونه میبینم ؛)
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۴ جواب داده:
میام بهت میگم((:
پیش اومده!:)))
Jesse Blueman در ۲۸ خرداد ۹۷، ۱۲:۰۵ جواب داده:
((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان