یادداشت های یک پسر

 


یاوه سرایی های یک عدد کنکوری!

تو با قلبه ویرانه ی من چه کردی/ببین کنکور دیوانه ی من چه کردی؟

در تخت خوابِ راحت آسوده بودم/تو با خواب هرروزه ی من چه کردی؟

نخوانیده از جزوه های تو خستم/خراب است دهاخانه ی من چه کردی؟

مگر لایقِ دانشگاه خوب نبودم؟/تو با حسرتِ فکر آسوده ی من چه کردی؟

مرا خسته کردی و خود دو اسبه رفتی/سفر کرده با آرزوهای من چه کردی؟


موفق باشین 
تموم میشه :))
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۱۰ جواب داده:
تچکر
تموم میشه اما مارو تموم نکنه صلوات!
😂
خلاق کی بودی تو ؟!!
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۱۰ جواب داده:
الکی مثلا من حمید هیرادم

+ تن مرحوم افشین یداللهی تو گور لرزید 😂
اللهم صل علی محمد وآل محمد :)
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۱۶ جواب داده:

😍😍

کنکوری بودین شما؟! :|
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۲۱ جواب داده:
بله:|
چه فکری میکردید مگه؟!😀
دانشجو قطعاً :|
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۲۷ جواب داده:
😎
فکر کردم الان میگید پنجم ابتدایی😂
شنبه ۲۶ آبان ۹۷ , ۱۸:۲۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
با ریتم آهنگش خوندم ...
خیلی جالب شد
:):):):):)
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۸:۳۷ جواب داده:

😅

باحال بود =]
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۱۹:۵۲ جواب داده:
((:
خخخخخخخخخخخخخخ
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۲۰:۱۹ جواب داده:
((:
موفق میشی فقط کافیه بخواای🌿
ان شالاه خبر قبولیت
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۲۰:۴۹ جواب داده:
خیلی خیلی ممنون!
بشین درستو بخون بچه
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۲۲:۱۱ جواب داده:
به روی چشم!(:
این عالی بود 😂
چقدر کنکوری داره امسال بیان :)
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۲۲:۳۶ جواب داده:
((:
به امید موفقیت همه مون مون!
خدا از دهنت بشنفه ننه
Jesse Blueman در ۲۶ آبان ۹۷، ۲۲:۵۵ جواب داده:
ننه😂😂

😁

منم از صبح این افتاده تو سرم...

برفتم بر سر در شمس العماره، همان جا که دلبر خانه داره.

همه اش دارم اینو می خونم. 😁


Jesse Blueman در ۲۷ آبان ۹۷، ۲۰:۱۱ جواب داده:
عجب چیزیم افتاده🤣
خدا خیرش نده :))
Jesse Blueman در ۲۷ آبان ۹۷، ۲۰:۲۴ جواب داده:
:(:
يكشنبه ۲۷ آبان ۹۷ , ۲۱:۲۴ سید علیرضا امامی
یادش افتادم سرم گیج رفت :(
Jesse Blueman در ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۳۱ جواب داده:
😅
ای دو صد لعنت بر این کنکور باد !

واقعا عمر جوونها را هدر میده

خدا کنه زودتر جمع بشه و پودر بشه !!!

ان شاءالله موفق باشی
Jesse Blueman در ۳۰ آبان ۹۷، ۱۶:۴۷ جواب داده:
بشمار((:

موفق باشی تو کنکورت .بهم سر بزن
Jesse Blueman در ۱ آذر ۹۷، ۱۹:۰۳ جواب داده:
سپاسگزارم.باشد(:
یعنی من میتونم اینو عین مداحی بخونم و هم زمان جزوه های شیمی و عربی رو به هوا پرتاب کنم و مویه کنان در افق محو شم
Jesse Blueman در ۱۹ دی ۹۷، ۱۴:۵۹ جواب داده:
چهههه کررررررردییییییییی:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان