یادداشت های یک پسر

 


قسمت آخر قورباغه

*از نظر من که پست حاوی اسپویل نیست ولی شاید اسپویلتون کنه*

بیشتر از همه از کسی که ضعیف تر از همه‌ست، کمتر از همه تلاش میکنه، کمتر از همه حرف میزنه و اصلا خودشو نشون نمیده بترسید!  ضعیف ترین کس به قوی ترین چیز رسید بدون هیچ جار و جنجالی!
 + هر هفته اومدم و توی کانالم از قورباغه نوشتم. دلم برای دوشنبه های با قورباغه تنگ میشه. اولین سریال  ایرانی که به محض منتشر شدنش دکمه پلی رو میزدم!

واااااااااایی قسمت آخرشه... واقعا جالب بود. و خاص و متفاوت برای دنیای سریال های ایرانی

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۶ جواب داده:
دقیقا
دوشنبه ۹ فروردين ۰۰ , ۲۲:۲۴ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

انگار همین هفته‌ی پیش بود که پخشش شروع شد :| چقد زود گذشت :/

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۶ جواب داده:
آرهههه

چه زود تموم شد کلا چند قسمت هستش  ؟  پیشنهاد میکنی برای دیدن ؟

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۶ جواب داده:
۱۵ قسمت
قطعا!

سلام 

 

ندیدم سریالش رو برم ببینم چطوریه.

 

نیمه شعبان مبارک.

Jesse Blueman در ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۶ جواب داده:
سلام

همچنییییییین

+همه ی پست به کنار...

فقط دوشنبه های با قورباغه 😅😀😹

Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۳ جواب داده:
=))))

فیلم جذابی بود واقعا

نیمه شعبانت هم مبارک :)

Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۹ جواب داده:
همچنیننن

سلام

من 5 قسمتشو به اصرار مامان دیدم حقیقتا چیزی برای گفتن نداشت به نظر من خیلی فیلم خوبی نیست ، البته فقط از نظر من .

متن رو نخوندم که شاید اسپویل بشه . فیلمی نیست که نفهمی ساعت چجوری گذشت ، هی به زمانش نگاه میکنم ببینم چقدرش مونده کلا خوشم نیومد

Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۷ جواب داده:
سلام
نظرتون محترمه ولی قورباغه فیلم نیست سریاله((((((=

من هم که اصلا سریال ایرانی نگاه نمی کردم، این اولین سریالی بود که با دقت و ذوق و شوق نگاه می کردم. فیلمنامه ش شاید ایراداتی داشت ، ولی دو نقطه قوت خیلی خیلی بزرگ داشت که تو هیچ سریال ایرانی دیگه ای ندیده بودم، یکی فیلم برداری خیلی خوب و مهم تر از اون شخصیت پردازی عمیق کاراکترها. تا حالا هیچ وقت با یه کاراکتر سریال ایرانی انقدر خو نگرفته بودم.

در مورد قسمت آخر هم گرچه ایده ی خوبی داشت، ولی به نظر من پرداختش خوب نبود، خیلی سریع همه چیز رو برد جلو ،انگار که می خواست هر اتفاقی که مونده رو به زور بچپونه تو یه قسمت. (البته این صرفا نظر منه.)

Jesse Blueman در ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۹ جواب داده:
تچکر بابت نظرت💙

جالب بود .از اون بترس که سر به توی داره

Jesse Blueman در ۲۳ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۰ جواب داده:
دقیقا

سلام. اینقدر همه تعریف میکنن باید ببینم

Jesse Blueman در ۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۴:۱۴ جواب داده:
جالبه ببین

مگه قرار بود برگردم؟

Jesse Blueman در ۲۵ مهر ۰۰، ۱۵:۳۶ جواب داده:
ببین ینی خیلی دلم ازت پرههه صگگگگگگ
یهو بی خبر میری😒😒😒 یه سال بعد میای😒😒😒
خوبی؟ چیکارا میکنی؟🥲 فاطمه گفت که بهش کامنت دادی، اومدم دیدم اینجام کامنت دادی خیلی خوشحال شدم^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان