یادداشت های یک پسر

 


دلیل

بعضی نوشته‌ها جاشون فقط توی وبلاگه و بعضی چیزا رو فقط باید تو وبلاگ نوشت. دلیل اینکه هنوز اینجا رو تعطیل نکردم هم همینه.

بعضی چیزا رو هم نمیشه تو وبلاگ نوشت و جاشون توی وبلاگ نیست. نوشته های این روزهام همه از جنس دوم اند و دلیل اینکه اینجا خیلی وقته به‌روز نشده همینه.

سلام وقتتون بخیر
خوشحال میشم مایل بودید از وبلاگم بازدید بفرماید.
و اگر تمایل داشتید، دنبال نمائید :)

فک کنم این شد آخرین پست ۹۹ ات نه؟:)

Jesse Blueman در ۲۷ اسفند ۹۹، ۰۰:۴۰ جواب داده:
فعلا آره

فکر کردم اون هشتگه رو می‌خوای بگی 😐😂

Jesse Blueman در ۲۷ اسفند ۹۹، ۰۰:۴۰ جواب داده:
خودمم همون از ذهنم گذشت😂😂

چه بد

Jesse Blueman در ۲۷ اسفند ۹۹، ۰۰:۳۹ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

خب دقیقا دلایلی همینان و یکی دیگشون اینکه ما معتاد وبلاگ شدیم (خب به شخصه من ک این شکلی شدم)

 

Jesse Blueman در ۲۷ اسفند ۹۹، ۰۰:۳۹ جواب داده:
:)

سلام سلام سلام

نوشته های شما خوبن،پس بنویسید!   :)

Jesse Blueman در ۲۷ اسفند ۹۹، ۰۰:۳۹ جواب داده:
سلام سلام صدتا سلام
چشم

امیدوارم حال دلت خوب باشه.

من که دوست ندارم از وبلاگ بری. نا سلامتی وبلاگ برای ماها پر از خاطره اس و رفاقت ها از این جا شکل گرفته.

چهارشنبه سوری ات هم مبارک. ممکنه دیر بیای، پس نوروزتم پیشاپیش مبارک.

اگه تونستی، بذار این جا بمونه.

Jesse Blueman در ۲۷ اسفند ۹۹، ۰۰:۳۸ جواب داده:
سلاممم
چهارشنبه تو عم پنجشنبه🤪

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان