یادداشت های یک پسر

 


بی کلام

موزیک بی کلام خیلی چیز عجیبیه...

وقتی گوش میدی اگه حالت خوب باشه یادِ اتفاقای خوب زندگیت میوفتی 

ولی اگه حالت بد باشه بیشتر حالتو میگیره...







موزیک قشنگیه
Jesse Blueman در ۴ مرداد ۹۷، ۱۵:۰۹ جواب داده:
🙏🙏🙏
بعضی موسیقی بیکلامها ی ارامش خاصی میذارن تو دل ادم،،،
قشنگه👌 چجوری میشه از اینجا دانلودش کنم؟
Jesse Blueman در ۴ مرداد ۹۷، ۱۵:۲۲ جواب داده:
اگه مرورگرت آخرین نسخه کرومه کنار موزیک سه تا نقطه س روش که میزنی میاره دانلود
اگرم نشد این لینکشه:
http://bayanbox.ir/info/1198363042738600177/Wind
میتونیم گوش بدی ب هیچی فکر نکنی
ریلکسیشن
Jesse Blueman در ۴ مرداد ۹۷، ۱۵:۳۱ جواب داده:
آره این هم میشه
بعضی وقتا نیاز شدید به آرامش داری و موزیکای بی کلام به دادت میرسن!
قشنگ بود :)
Jesse Blueman در ۴ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۱ جواب داده:
سپاس((:
پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۲ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
خیلی سخته درک کردن موزیک بیکلام ...
Jesse Blueman در ۴ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۱ جواب داده:
بله...
من اینو خیلى دوست دارم مرسى:)
Jesse Blueman در ۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۳۳ جواب داده:
ممنون از حضورتون🙏🙏🙏
موافقم...

مخصوصا مواقعی که ناراحتی فقط یه موزیک بی کلام یا سنتی میتونه آدمو آروم کنه! 


Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۷، ۲۳:۲۱ جواب داده:
سنتــــــــــی!به به !
 عاره چیز عجیبیه....
سمفونی هآی بتهوون وآقن آرامش بخشن
عاهنگای حافظ ناظری همچنین✌✌خآرق العادن
موزیکی ک تو رو تو خودش غرق نکنه موزیک نیس!
عادم باید با موزیک مورد علاقش پرواز کنع!


Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۷، ۱۱:۰۷ جواب داده:
یچیزی فقط  غرق بشیم بالاخره یا پرواز کنیم؟!
اول غرق شیم بعد پرواز کنیم یا اول پرواز کنیم بعد غرق شیم؟!
یاچی؟!😁

فقط تتلو، 😁😤😜😜😜😜.

نخند بچه. 😜😜


Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۷، ۱۱:۰۴ جواب داده:
:||
آخه تتلو؟!!
خخ دیوونع😹😹😹
تو میتونی هر کدوم دوس داشدی اول انجام بدی
حالاع میخوای منتظر بمون زنداداچمم بیاد😀😀😀
Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۷، ۱۴:۳۷ جواب داده:
من ترجیح میدم غرق شم چون با ارتفاع میونه خوبی ندارم
شتتتتت برعکسع من
دیوووونع ارتفاااام✌✌✌
+چیطوری؟(:
Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۷، ۱۸:۵۳ جواب داده:
+خوبم😀
خدارو شکر😊✌
Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۷، ۱۹:۰۵ جواب داده:
خودت چی استراحت روحیت جواب داد؟!
عاره بهترم(:
علان استراحتع جسمی میخوام😕😐
Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۶ جواب داده:
خداروشکر
استراحت جسمی بهتره با یه خواب چندین و چند ساعته و بعدش یه دوش حل میشه(((:

کم پیش اومد از موسیقی خوشم بیاد، از این خوشم اومد، یاد روزهای خوب افتادم، با اینکه حالم خوب نیست.
فک کنم معادله رو بهم ریختم :) 🌷
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۰۹:۵۸ جواب داده:
چه جالب و چه خوب
بله شما معادله رو خراب کردی!(:
ن خو اونقدام راحت نی
توعم مثع من یکسرع تمرین باشی میفمی چی میگم😩😩😧
Jesse Blueman در ۹ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۲ جواب داده:
:|
تمرین چی؟
+ببخشید که کامنت بعدی تایید نشد دوست ندارم راجع بهش حرف بزنم(:

++نسرین(الهام)کجا رفته؟:|
باشگاه
مگه کامنت داده بودم؟؟در چ مورد حرف بزنیم؟؟
بخدا این روزا اصلا تو حال خودم نیستم هیچی یادم نیست
نسرین؟؟
ی مشکلی داره دیر ب دیر میاد کلا

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۷، ۱۱:۵۹ جواب داده:
خیلیم خوب شد که یادت نمیمونه لازم شد بازم بدون اینکه معذرت خواهی کنم تایید نمیکنم 😀😀
ای بابا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان