یادداشت های یک پسر

 


خدا به دادشون برسه

ویس ارائه ای که ضبط کرده بودم رو قبل اینکه بفرستم برا استاد دوباره خودم گوش دادم تا چک کنم یوقت سوتی ای چیزی نداده باشم.

بعد چند دقیقه خوابم گرفت یعنی خدا به داد شاگردام برسه😂

خخخ

Jesse Blueman در ۲۸ خرداد ۹۹، ۱۶:۰۰ جواب داده:
پِخخخ

خخخخخ:)))

Jesse Blueman در ۲۸ خرداد ۹۹، ۱۶:۰۰ جواب داده:
پخخخخخخ

آروم حرف میزنی؟؟ منظورم سرعت حرف زدنته. اگه آره که باید بگم منم قطعا خوابم میبرد اگه شاگردت بودم :/ 

Jesse Blueman در ۲۸ خرداد ۹۹، ۱۶:۰۰ جواب داده:
نه اتفاقا معمولی مایل به تند تند

تو رو خدا تا موقع تدریست درستش کن😑🤦‍♀️

من از این ماجرا سر شیمی زخم خوردم امسال-_-

دبیرمون از خواب بلند میشد فیلم میگرفت ، صداش خمااارر خواب ، بعد آرومم حرف میزد بچش بیدار نشه ..  اصن یه وعضی🤦‍♀️😑

Jesse Blueman در ۲۸ خرداد ۹۹، ۱۷:۵۴ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

خا پس چرا خوابت برد؟ '_' صدات آرومه؟

Jesse Blueman در ۲۸ خرداد ۹۹، ۱۷:۵۳ جواب داده:
جدا خودمم نمیدونم ولی خوراک خوابه🚶‍♂️🚶‍♂️

اینکه خوبه

حداقل میگی خواب بودم

من ویسای داداشمو گوش میدادم ببینم درسته یانه از دوقیقه رد میشد من دیگه نمیشنیدم رفته بودم بین گل و سبزه ها

 

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۸ جواب داده:
😂😂😂

 

برای وقتایی که خوابت نمی بره، لازم می شه. 😂😂

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۸ جواب داده:
پاکش کردم حیف شد

😂😂😂 خوبه ک درکشون میکنی

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۸ جواب داده:
😂😂

بفرستش ما هم گوش کنیم باهاش بخوابیم

شبا خواب ندارم

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۸ جواب داده:
مگه من قرص خواب شمام؟!!😂😂

خخخخخ بنده خدا اونا 

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۸ جواب داده:
😁

ای استاد 

با شوق و هیجان تدریس کن :)

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۹ جواب داده:
استاد خودتی(((:
چشششم

از ی نظر خوبه شاید اولاشو ک گوش بده دیگ ول کنه😂🤦🏻‍♀️

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۰۹ جواب داده:
بابا گوش نمیدن اصلا اینارو که فقط مارو میندازن تو زحمت

یه دبیر زیست داشتیم سال دهم، من همیشه سر کلاساش خوابم میگرفتم 😐 البته فقط منم نه 😂 ماهایی که ردیف آخر بودیم کل زنگو در حال خمیازه کشیدن بودیم 😐😂 یادمه یه بار اینقد خمیازه کشیدم کل صورتم از اشک خیس شده بود 😂 چندباریم تا مرز خوابیدن رفتم بغل دستیام جلومو گرفتن 😂 بنظرم یکم داد زدن وسط درس دادن نیازه 😐😂

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۱۰ جواب داده:
من خودم ازون خوابالو های گوشه نشین بودم😂🚶‍♂️🚶‍♂️
دوشنبه ۲ تیر ۹۹ , ۲۰:۱۴ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

مشکل عه صدات نی،خودت ذاتن خستع ای!

دیدم کــ میگم😏😐

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۱۰ جواب داده:
راست میگه!
دیده که میگه😂😂

سلام چطوریایی همزادم؟😁

نمیدونم چی شد ولی مطمئنم ی خردادی تا آخرش پرانرژی....😄بخاطر همین یدفعه خاموش شدی😅

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۱۱ جواب داده:
سلااام
هستم موقع امتحانام بود مشغول بودم

ایولا

Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۹، ۰۰:۱۱ جواب داده:
🙌🙌

ان شالله که موفق باشی در تموم مراحل زندگیت🌹

اون خاموشی رو در وصف تدریس و خواب رفتنت گفتم😅

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۵:۰۳ جواب داده:
مرسی همچنین
عع! خاموشی رو اکثرا به کسایی که فعالیت ندارن میگن آخه برا همین فکر کردم ازون لحاظ میگی
يكشنبه ۱۵ تیر ۹۹ , ۰۶:۲۲ شبنم میرزاخانی

در جواب آرام" جان گفتی؛ استاد خودتی ][ 

چ جالب

تنها یک استاد حقیقی و واقع بین از نصبت دادن لقب استاد به خودش تفره میره. 

قطعا  لایق چنین جایگاهی هستی.

دنبال شدید 

دوستان دنبالم کنید. کرونا ندارم

 

 

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۵:۰۵ جواب داده:
لطف دارید شما شرمنده نفرمایید
+ دوستان دست خالی دنبالشون نکنید با دمپایی و چوب بهتره((((:

خسته نباشی واقعا

Jesse Blueman در ۱۶ تیر ۹۹، ۱۵:۰۴ جواب داده:
سلامت باشی(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان