یادداشت های یک پسر

 


بچه مهندس 3

یعنی گند زدن به داستان؛ یه داستان رومانتیک که میتونست تو همون موضوع پیش بره رو تبدیل کردن به یه داستان حماسی و ملی مسخره...


پست های مرتبط:

بچه مهندس

خیلی چرت بود

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۳۰ جواب داده:
باشه

یه نفر تو توییتر خطاب به رئوسای سازمان صدا و سیما گفته بود که خیلی ممنون که پول بیت المال رو با ساخت سریال سرباز و بچه مهندس کردید تو پهن گاو
😂😂😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۹ جواب داده:
چی بود اون سرباز واقعا؟؟؟
هر وقت میزنی شبکه سه یا یحیی قهر کرده بود یلدا داشت منت کشی میکرد یا هم که یلدا قهر کرده بود و یحیی داشت منت کشی میکرد

من نظری ندارم چون اصلا نگاهش نکردم!!

 

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۷ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️😀

 من دوسش داشتم😂ولی درسته از بحث اصلی خارج شدن،با فصل ۱ و۲ش خیلی فرق میکرد

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۷ جواب داده:
فصلای قبلیش رو بیشتر دوست داشتم

شاید زیادی یوهو ورق برگشت اما به واقعیت نزدیک بود.

حس عشق نوجوانی و ملاک ها تو سن16 17 قطعا تو سن 25 26 فرق داره

ب نظرم شاید غیر منطقی میشد اگ جواد بازم عاشق مژگان میبود..

چون دختر20 و خورده ای ساله دیگ اون دختر 16 ساله نیس

ولی در کل خیلیم زود دل ب مرضیه بست 

اونشم عجیب بود

ولی در کل نسبت به فیلمای دیگ عالی بود

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۶ جواب داده:
این مرضیه اولش انگار از دماغ فیل افتاده بود یهو عوض شد🤦‍♂️
دختره عبضی نذاشت جواد و مژگان بهم برسن😑😂

ولی دلم خنک شد با مژگان نرفت😐

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۲۵ جواب داده:
من دوست داشتم بره چه با مژگان چه بی مژگان

خیلی دوسش داشتم

اگه میرفت خیلی بد میشد

مژگان حتی احترام بابای خودشم نگه نداشت، ضمنا جواد ۶سال منتظرش شده بود اون حتی حاضر نشد ۲ روز رفتنشو عقب بندازه

و برای مرگ مادرشم اونقدرا ناراحت نبود، برای خودش هم کلا هویت قائل نبود، مرضیه هم بله کلا یهو خیلی تغییر کرد، فیلم ۳۶ قسمت جمع بشه همین میشه دیگه

سری اولش از همه قشنگتر بود، ماجراش خیلی متفاوت بود، مامان صدیقه و بابا اسماعیل و بی بی تو این فیلم عشق بودن، بیشتر بخاطر اینا میدیدم

در کل از این فیلمای ازدواجی جدید بهتر بود

ولی پلیسیش کردن بد شد

فیلم به این لطیفی، یهو مامانش به قتل رسید، خودشم این آخر نزدیک بود کشته بشه نشد، قاتل کشته شد، اصا یه وضعی...

کامنت من از پست شما بلندتر شد فک کنم:)

Jesse Blueman در ۱۲ خرداد ۹۹، ۲۳:۴۸ جواب داده:
تغییر مژگان قطعا به خاطر این قضایای حماسی و وطن پرستی سریال بود
وگرنه این مژگان کجا و مژگان دو فصل پیش کجا مگه میشه یه آدم تو ۶ سال اینقدر تغییر بکنه؟!

آخر این فصلش رو هم همونجور تراژدیش میکردن کاش. مثلا خبر مرگ مژگان رو برا جواد میاوردن یا اصلا خود جواد کشته میشد بهتر ازین پایان مسخره بود


(وی از مرضیه متنفر بود:دی)

۵ دبقه اخرش خ مسخره بود درباره پرچم یهو حرف زدن😐😐انگار برنامه کودکه

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۲ جواب داده:
بچه های من از کلی دانشگاهای تاپ دنیا دعوت نامه داشتم اما نرفتم
من خیلی پسر خوبی هستم
من ایران را خیلی دوست دارم
ای ایران ای مرز پر گههههررررر

😅😄

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۲ جواب داده:
والو😂

چرا؟!

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۳ جواب داده:
چی چرا

خواستگاریش افتضاح بود...

حالمو به هم زد!مثلا دوتاشون نجیب بودن، مثلا!!!بعد اونجااااا؟!اون شکلی؟!

من جای مرضیه بودم کلا باهاش خداحافظی میکردم

 

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۳ جواب داده:
(((((:

😂😂😂😂اره همین بود

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۴ جواب داده:
پیام اخلاقی!😂

کلید اسرار این قسمت:جواد جوادی باشیم...😂

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۷ جواب داده:
عالیییی😂😂😂

حالا باید منتظر پایان زیبا و لذت بخش سرباز باشیم... :/

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۱ جواب داده:
پایانشو برا منم تعریف کنید😂😂هرچند قابل پیشبینیه
دیگه بعد ماه رمضون ندیدمش موقع افطار از هیچی بهتر بود😂
سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹ , ۰۰:۱۰ محمد صادق تقی زاده

عجب...

(وی وطنش را دوست نداشت)

(وی یا آرمان های ملی مخالف بود)

(وی به عشق بی پایه و اساس مژگان معتقد بود)

(وی ...)

ببخشید اینا همینجور تو ذهنم داشت مرور میشد ایکس‌دی

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۳ جواب داده:
(وی بسیار گوه میخورد)
(وی گوز را به شقیقه ربط میداد)
(وی توانایی بسیاری در گرد آوردی کساشیر در یک کامنت داشت)
من ریدم تو اون آرمان های ملی که رفتن یه جوون برا تحصیل و پیشرفتش مخالفش محسوب بشه
ببخشید اینا رو همینجور انگشتام تایپ کردن ایکس دی

اره واسه اون موقه خوب بود

بنظر من ک اخرشم انقد این دوتا میزنن ب برق تا طلاق بگیرن خیال ما و خودشونو راحت کنن😂😐

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۴ جواب داده:
اصلا عقد نکردن که طلاق بگیرن🤦‍♂️

همون حالا

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۱۶ جواب داده:
😂😂😂

خیلی خوب بود فقط قسمت آخرشو بد ساختن 

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۴۱ جواب داده:
واقعا چرا باید تو قسمت آخر یه سریالی که دو فصل و نیم حول محور دو تا شخصیت میگشت کمتر از ده دقیقه به رابطه این دو شخصیت بپردازه و سی-چهل دقیقه بعدش رو به این روز بندازه؟!

اگه پایانی بجز این داشت باید تعجب میکردیم:)

ولی ببین..

فقد کامنتا و جواباشون..😂😂😂😂

ینی فقد میتونم بگم جررر...😂😂😂

 

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۰:۵۹ جواب داده:
دقیقا🚶‍♂️🚶‍♂️😑

😂😂😂😂😂😂😂

حالا پسر خوب بگو ببینم چیا از عمو جواد یاد گرفتی؟!😂😂

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۱:۲۲ جواب داده:
یاد گرفتم که مژگانارو نریزم رو مرضیه ها

خب پس باید چیکار کرد؟

(با لحن خاله شادونه خدا بیامرز خوانده شود🚶🏼‍♀️)

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۱:۴۸ جواب داده:
احتمالا همین کاری که کرد!

قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگ گند زدن

قشنننننننننننگگگگگگگگگگگگگگ

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۰۹:۱۷ جواب داده:
ازینجا تا نا کجا آباد: گگگگگگگگگگگ

درسه گند زدن میتونستن خیلی عاشقانه و رمانتیک جواد و مرضیه با هم ازدواج کنن خوب چه میشه کرد. فیلم ایرانیه میتونم به جرئت بگم 80درصد فیلمای ایرانی به پایان فیلما با اینکه می تونن به زیبا ترین شکل ممکن تمومش کنن

ولی از حق نگذریم فیلم جوادی یا همون بچه مهندس داستان جالبی داشت و خیلی خوبم داشت پیش می‌رفت ولی واقعا این فیلم سرباز چیه یک فیلم افتضاح که هرچی فیلم و سریال رو برده زیر سوال

درسه گند زدن میتونستن خیلی عاشقانه و رمانتیک جواد و مرضیه با هم ازدواج کنن خوب چه میشه کرد. فیلم ایرانیه میتونم به جرئت بگم 80درصد فیلمای ایرانی به پایان فیلما با اینکه می تونن به زیبا ترین شکل ممکن تمومش کنن

ولی از حق نگذریم فیلم جوادی یا همون بچه مهندس داستان جالبی داشت و خیلی خوبم داشت پیش می‌رفت ولی واقعا این فیلم سرباز چیه یک فیلم افتضاح که هرچی فیلم و سریال رو برده زیر سوال

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۱۲:۱۲ جواب داده:
درسته سریال جالبی بود و دوستش داشتم
همه فصلاشم کامل دنبال کردم
این انتقاد و عصبانیتم از فصل سوم و قسمت آخرش هم به خاطر این بود که داستاتش رو خیلی دوست داشتم و حیف بود که پتانسیلش اینجوری هدر بده....

کامل نگاه نکردم ولی اون چند قسمتی که در کنار فامیل دیدم اصصصلا جذبم نکرد:/

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۷ جواب داده:
جالب نبود این فصلش

#نه_به_تلویزیون_دیدن

خدایی بکن این دندون لق رو 😬🤭😂🚶‍♂️

تو the 100 می بینی بابا، این فیلما چین 

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۷ جواب داده:
بهترین کامنت این پست😂😂
دهانم دوختی هیچ حرفی برا گفتن ندارم😂😑

والا بخدا 

یکمم وطن مزخرف کابوسناکت رو بیشتر دوست داشته باش مرتیکه کافر😂😂😂🤭

💙🥂

To my kafar friend

Jesse Blueman در ۱۳ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۱ جواب داده:
میبینی چه وِی وِیی ردیف کرده پشت سر هم؟😂😂😂😂
𝐓𝐨 𝐦𝐲 𝐯𝐚𝐭𝐚𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝
💙😂🥂

من وقتی دیدم مژگان و باباش با لهجه افتضاح دارن انگلیسی حرف میزنن، دیگه ندیدم سریالو!

ده آخه لعنتی گرامری هم درست حرف نمیزدن. این یعنی برای ساخت فیلم وقت گذاشته نشده! و ارزش دیدن نداشت دیگه. این یه دلیل کوچیک بود.

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۴ جواب داده:
اینم از اون نکته های عجیب سریال بود!
آخه چه اصراری به انگلیسی حرف زدن بود؟ 
اینا که شش سال پیش مثل بلبل فارسی حرف میزدن((((:

( معلومه خب برای اینکه نشون بدن مثلا اینا دیگه غرب زده شدن و به درد ما نمیخورن :دی )

یارو فقط میاد با زدن اینتر یه درون نظامی رو کنترل می کنه یه سری آدمام جو می گیرن باور می کنن

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۲ جواب داده:
دیدی چجوری پشت سر هم اینتر زد و پهباد آمریکا رو زمین گیر کرد؟!😂😂
هیچ اعتقادی هم به ماوس نداشتند فقط تند تند زدن دکمه های کیبورد((((:

اصلا من دوست دارم تصور کنم این سریالی که دیدم ادامه بچه مهندس نبود :/ مژگان به اون گوگولی‌ای حیف نبود وژدانا؟! :/ اصن برگشت مژگان و باباش فقط میخواست اینو بگه که نرین خارج که بدبخت دو عالم میشین. سرتون کلاه میره ممکنم هست افسردگی بگیرین. کل فصل ۳ کلیشه بود همش شعار و اتفاقا و شخصیتهای فراکلیشه ای. لامصب خیلی دلم پره ازش 😂😂😂 

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۲۳:۳۱ جواب داده:
آره دقیقا دقیقا دقیقا دقیقا!
این کامنت پیوست شه به پستم(:

سه فصل نشستیم نگا کردیم اون مژگانو پیدا کنه 😐 مسخره ها من اصا خودم برا خودم یه جور دیگه تمومش میکنم😑

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۲۳:۳۳ جواب داده:
جواد و مژگان تو سریال به هم نرسیدن ولی تو دل همه همه ما یه زوج دوست داشتنین😁😁

خوبی سریال این بود که فهمیم مرضیه(ها) و جواد(ها) خیلی با حیا و سربه زیر بودن!

هم با قلاب ماهی میگرفتم و هم با سیگنال!!

Jesse Blueman در ۱۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۵ جواب داده:
(:

به نظرم من دیدن  فیلم‌ و سریال  ایرانی فقط وقت هدر کردنِ

من که ندیدم 😶 هیچ کدوم از فصل هاش رو 

چون میدونم تهش هیچی نمیشه و آخرش باید حرص بخورم از وقتی که براش صرف کردم  بگیم ٩۶ قسمت  هر کدوم ١ ساعت یعنی ۴ تا ٢۴ ساعت یعنی ۴ روز تمام وقت فقط بچه مهندس دیدین آخرش هم دارین حرص می‌خورید چرا اینجوری شد 

اگر فیلم‌ پر محتوایی بود آدم اعصابش خورد نمیشد ولی الان چی

فقط  ی فیلم‌ سینمایی ایرانی دیدم که خیلی خوب بود 

یتیم خانه ی ایران

پیشنهاد می کنم حتما ببینید

اونجا که سربازه با علی شادمان صحبت میکنه رو حتما با توجه بیشتری ببینید

ببخشید پر حرفی کردم 

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۹ جواب داده:
مخالفم خیلی فیلم و سریال ایرانی دیدم که واقعا دیدنشون لذت بخش بودند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان