یادداشت های یک پسر

 


5 روز مانده

آخرین تلاش‌ها برای کنکور امسال... آخرین هفته قبل کنکور... شاید یک قدم تا پیروزی... شاید یک قدم تا شکست... من قطعا و قطعا و قطعا کم تلاش کردم اینو میدونم و از گفتنش شرم دارم ودلیل زجر کشیدن‌های امروزم همینه اما هنوز امید دارم. شاید قدم بعدیم آخرین قدم باقی‌مونده برای رسیدن به موفقیت باشه...

امید داشته باش مرررد...
Jesse Blueman در ۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۰ جواب داده:
همین امیده که سرپا نگهم داشته(:
شنبه ۸ تیر ۹۸ , ۱۳:۴۶ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
موفق باشی(:
Jesse Blueman در ۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۰ جواب داده:
مررررررسی(:
سلام فکر کردم روز شمار تاریخ بود..شما که کنکوری نبودید؟؟؟؟؟؟
Jesse Blueman در ۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۰ جواب داده:
سلام
روزشمار کنکوره دیگه(:
لعنت به کنکور
Jesse Blueman در ۸ تیر ۹۸، ۱۴:۱۰ جواب داده:
لـعنت(:
جنگ جنگ تا پیروزی! D:
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۳ جواب داده:
صدام بزن جای دیروزیD:
شنبه ۸ تیر ۹۸ , ۱۵:۰۶ ♕αяαмεsн♕ ...
منم کنکوریم 
نمیگم تلاش نکردم یا کم بوده 
اما اینو میدونم نهایت تلاشم رو نکردم 
اما میدونید هیلی بهش فکرنکنید و فقط این چن روز رو بخونید مطمعا باشید حتی یک دقیقه سر کلاس درس خوندن هم نتیجه میده 
موفف باشین 🙂
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۳ جواب داده:
عع شما هم موفق باشید(:
منم تلاش کردم ولی همه تلاشم رو نکردم

شنبه ۸ تیر ۹۸ , ۱۵:۱۰ امیرحسین علیزاده
خدا وکیلی شانس اوردیم کنکور 13 و 14  ها
وگرنه قرار بود 7 تیر باشه ، به نصف مطالبم نمی رسیدم . 
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۱ جواب داده:
آره بخدا
این هفته آخر اندازه یه ماه جلو افتادم
خدا قوت:)
موفق باشین:)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۱ جواب داده:
مررسی😍😍😍😍
من جای شما با این روزشماری استرس گرفتم :(
ان شالله ک همتون قبول بشید :)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۱ جواب داده:
D:
انشالله
تو می تووووووونی asdfghjk
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۰ جواب داده:
💪sdfghjkl
شنبه ۸ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۹ هیچ کس همه کس
خوش و موفق باشی
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۲۰ جواب داده:
مرسی همچنین😍😍
امیدوارم ب اون چیزی ک میخوای برسی:)❤
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۹ جواب داده:
مرسی مرسی😍😍
چهار رقمی هم خوبه حرص نخورید:)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۷ جواب داده:
فعلا لب مرز چهار رقمی و سه رقمی هستم(:
شنبه ۸ تیر ۹۸ , ۱۹:۱۵ لولی‌وش مغموم💔
من هم قطعا و قطعا و قطعا کم تلاش کردم ولی بهش فکر نمیکنم. سعی میکنم از همه ی داشته هام استفاده کنم چپن حسرت و استرس همین ها رو هم از آدم میگیره.
موفق باشید. :)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۶ جواب داده:
همیطوره
ممنون شماهم موفق باشی((:
تو میییتووونییییی💪💪💪💪
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۵ جواب داده:
💪💪💪

به نتیجه فکر نکن. وقتش الان نیست، الان وقت درس خوندنه، همین.

تو درست خوبه، حتما کمکت می کنه.

Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۵ جواب داده:
چشم(:
تلاشت رو توی همین زمان باقیمونده بکن و بدون هر اتفاقی هم بیفته قطعا شکست نیست چون چیزی که شکست و پیروزی یک اتفاق رو تعیین میکنه نتیجه نیست، کاریه که ما با اون نتیجه ها انجام میدیم... اینو یادت نره! تویی که از نتیجه کنکور برای خودت شکست یا پیروزی میسازی...
موفق باشی :)
Jesse Blueman در ۹ تیر ۹۸، ۱۲:۱۴ جواب داده:
امیدوارم بتونم نتیجه خوب بگیرم
ممنون ازتون((:
موفق باشین 
ممنونم 
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۱۱:۰۱ جواب داده:
((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان