یادداشت های یک پسر

 


فوتبالیست های این نسل(عصبانی نوشت!)

من نمیدونم فوتبالیستای این نسل چرا انقد طلبکارن

از علی دایی بزرگترین مهاجم تاریخ آسیا تو جام جهانی انتقاد شد

رفت رو نیمکت هیچی هم نگفت

ببندین دهنتونو یاد بگیرین نباید بعد از دو بازی که ازتون انتقاد کردن بیاین غرغر بکنین

زبون بازیکن عملکردشه

با همونم میتونه دهن منتقداشو گل‌ بگیره


:|
Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۰:۴۴ جواب داده:
(((:
آورین
ایول! D:
Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
((:
واقعا هم عصبانی نوشته!😞
سکته کردیم برادر 😨😵، آروم تر
Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
گل گاو زبون لطفا:|

بله، خب باید انتقاد پذیر بود،

به هر حال خصوصی نیست که، دولتیه و مخصوصاً تیم ملی که باید گوش شنوا داشته باشن.

Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۱:۱۷ جواب داده:
یسسسس
منظورت اصلا سردار  ازمون نبود🤣🤣🤣🤣
Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۱:۴۶ جواب داده:
به علیرضا خان هم گفتم منظورم فرد خاصی نبود کلی گفتم!!
آره واقعا با اون بازى مسخرش چه توقعاتى هم داره میگه مردم ایران قدر نشناسن آخه بگو تو با تک به تک با دروازه بان چى کار کردى :(
Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۳:۴۹ جواب داده:
(((((((:
فرق من با سردار ازمون این بود که من بازی رو از تلویزیون میدیدم ولی اون از تو زمین فوتبال !!
Jesse Blueman در ۱ تیر ۹۷، ۲۳:۴۹ جواب داده:
اینو یه ساعت پیش تو وب بهرنگ خوندم باحال بود(:
ببین شبکه سه دارن ازش تعریف مى کنن خخخخخ
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۲:۴۲ جواب داده:
عجب😂

عجب.... با دو جمله آخر شدید موافقم ! 
Jesse Blueman در ۲ تیر ۹۷، ۱۶:۳۱ جواب داده:
3پــــــــــــاس!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان